جاسوسی نتانیاهو از هیات آمریکایی رسانه‌ای شد

جاسوسی نتانیاهو از هیات آمریکایی رسانه‌ای شد
یک رسانه اسرائیلی اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر سابق اسرائیل در محل نشست خود با هیات کنگره آمریکا، دوربین مخفی کار گذاشته بود.

به گزارش نجواخبر، پایگاه عبری‌زبان والا اخیراً اعلام کرد در جریان سفر هیئتی از اعضای دموکرات و جمهوری‌خواه کنگره آمریکا به اسرائیل، نتانیاهو در محل نشست خود با این هیئت دوربین جاسوسی قرار داده بود

به گفته این رسانه عبری‌زبان، یکی از اعضای هیئت آمریکایی متوجه وجود این دوربین در اتاق شد، در حالی که ملاحظه کرد نتانیاهو هم میکروفون کوچکی را در دست خود پنهان کرده است.

در ادامه گزارش آمده است، سفیر آمریکا از نتانیاهو پرسید چرا میکروفون در دست خود دارید اما نتانیاهو سعی کرد از پاسخ دادن به این پرسش طفره برود و دلایل و بهانه‌های مختلفی آورد که سفیر و سناتورها را قانع نکرد و آنها در پایان با ناراحتی از جلسه خارج شدند.

به اعتقاد کارشناسان اسرائیلی، نتانیاهو قصد داشت از این تصاویر برای برنامه‌های انتخاباتی خود که در آینده نزدیک برگزار می‌شود استفاده کند.

دفتر نتانیاهو هم در پاسخ به این اخبار ادعا کرد، تمام ملاقات‌های نتانیاهو فیلم‌برداری و مستند می‌شوند و نشست با سناتورها و سفیر آمریکا نیز از این قاعده مستثنی نیست، با این حال نگفت چرا این فیلم‌برداری نباید آشکارا و با اطلاع طرف مقابل انجام شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12439

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب