استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در کامیونهای شایان دیزل

استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در کامیونهای شایان دیزل
عرصه سرمایه‌گذاری و توسعه تولید در کشور همیشه وجود داشته است شرکت شایان دیزل از زمان تاسیس تاکنون توانست با مدیریت درست و استفاده از تیم حرفه‌ای گامهای مهم و موثری در تولید کامیونهای کشنده دافران داشته باشند

عرصه سرمایه‌گذاری و توسعه تولید در کشور همیشه وجود داشته است شرکت شایان دیزل از زمان تأسیس تاکنون توانست با مدیریت درست و استفاده از تیم حرفه‌ای گامهای مهم و موثری در تولید کامیونهای کشنده دافران داشته باشند. این‌ شرکت در سال ۱۳۹۵ تأسیس شد و به پشتوانه بیش از نیم قرن تجربه مستقیم در صنعت خودروسازی توانست در سال 1399 کارخانه خود را به منظور تولید کامیونهای کشنده دافران تأسیس کند. تا به این طریق بتواند با استفاده از هم‌افزایی و ترکیب تجارب ارزشمند افراد صاحب تجربه، به همراه دانش و تخصص کارشناسان کشور و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا نیازهای حوزه ناوگان حمل‌ونقل کشور را فراهم کند.

کیفیت بالای تولیدات، پایبندی به تعهدات، پشتیبانی و ارائه تسهیلات ویژه به مشتریان از جمله دلایل ویژه موفقیت شایان دیزل تا به امروز است. کامیون دافران کشنده تمام استانداردهای اروپایی را داراست و همواره با حضور در تمام نمایشگاه‌ها مورد استقبال عام و خاص قرار می‌گیرد.

اما نباید فراموش کرد که شرکتهای صنعتی همواره به دنبال جذب حمایتها با هدف حل مشکلات و چالشهای خود به منظور توسعه و رشد صنعت در کشور هستند و واقفیم که در این صورت اشتغالزایی فراهم شده و نیروی کار بیشتری در کارخانه‌ها حضور خواهند داشت. بر همین اساس امیدواریم که با حمایت های مسئولان صمت و تسهیل امور توسط بانکها شاهد افزایش تولید در این شرکت و صنعت کشور باشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12481

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب