اختصاصی؛

سعودی‌‌ها بیخیال رونالدو نمی‌شوند!

سعودی‌‌ها بیخیال رونالدو نمی‌شوند!
کریستیانو رونالدو در ژانویه یک پیشنهاد بزرگ دیگر از عربستان سعودی دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، بر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود که باشگاه‌های عربستان سعودی در ژانویه پیشنهادات بزرگی به کریستیانو رونالدو ارائه کنند.

این بازیکن 37 ساله تلاش کرد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی منچستریونایتد را به دنبال حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ترک کند.

یونایتد در حال حاضر در لیگ اروپا بازی می‌کند و این اولین باری است که رونالدو پس از 20 سال اخیر، در آن رقابت‌ها حضور دارد.

هیچ باشگاه اروپایی پیشنهاد مشخصی برای برنده 5 توپ طلا ارائه نکرد، اگرچه الهلال و النصر به جذب او علاقه نشان دادند.

نشریه انگلیسی سان مدعی است که تیم‌های عربستانی همچنان وضعیت رونالدو را زیر نظر دارند و متوجه هستند که قرارداد او در سال 2023 به پایان می‌رسد.

هر دو طرف همچنین منابع لازم را دارند تا اگر احساس کنند او همچنان به دنبال جدایی است، در ژانویه برای جذب بازیکن ملی پوش پرتغالی اقدام کنند.

اعتقاد بر این است که رونالدو می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند تا جایگاه خود را به عنوان بهترین گلزن این رقابت‌ها افزایش دهد.

او 140 گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است، 15 گل بیشتر از رقیب دیرینه خود یعنی لیونل مسی. فوق ستاره پاری سن ژرمن دو سال از رونالدو جوانتر است و در آینده‌ای قابل پیش بینی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

رونالدو روز پنجشنبه در شکست 1-0 مقابل رئال سوسیداد در لیگ اروپا از ابتدا در ترکیب حضور داشت و نتوانست تأثیر زیادی بگذارد و به طلسم گلزنی خود ادامه داد. با وجود 24 گلزنی در تمام رقابت‌ها در فصل گذشته، بسیاری بر این باورند که قدرت رونالدو در حال کاهش است.

بازی EA Sports 23 بازیکن برتر رسمی خود در FIFA 23 را روز دوشنبه قبل از عرضه بازی در ماه آینده منتشر کرد. رونالدو از رتبه 91 به 90 تنزل یافته و آمار سرعت او از 87 به 81 کاهش یافته است. این اولین بار در تاریخ فرنچایز است که رونالدو و مسی سرعت یکسانی خواهند داشت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12512

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب