فوت دو عابر پیاده در تهران در بزرگراه سعیدی

فوت دو عابر پیاده در تهران در بزرگراه سعیدی
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از وقوع دو حادثه فوتی برخورد سواری پراید با عابر پیاده در بزرگراه سعیدی و تصادف تاکسی پژو با عابر پیاده در بزرگراه تند گویان خبر داد و گفت: بر اثر شدت حادثه هر دو عابر پیاده در دم فوت کردند.

به گزارش نجوا خبر، سرهنگ احسان مومنی اظهار داشت: در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد امروز در مسیر بزرگراه سعیدی به سمت جنوب زیرگذر وصفنارد یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توجه به جلو با عابر پیاده مذکر برخورد که متأسفانه این فرد در دم فوت می‌نماید که بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۱۸ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر و اقدامات ایمن سازی و بررسی صحنه تصادف را انجام می‌دهند.

سرهنگ مومنی در خصوص تصادف دوم فوتی نیز گفت: در ساعت ۰۵:۴۰ صبح امروز در مسیر بزرگراه تندگویان به سمت شمال بعد از پل میثاق یکدستگاه تاکسی پژو با عابر پیاده مذکر برخورد که متأسفانه این عابر پیاده نیز در دم فوت می‌نماید که تیم‌های منطقه ۱۹ پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر و نسبت به ایمن سازی و بررسی صحنه حادثه اقدام می‌نمایند.

این مقام انتظامی به عابرین توصیه کرد: هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض معابر و بزرگراه‌ها نکرده و همیشه از پل‌های عابر پیاده استفاده نمایند، هرچند می‌بایست تا رسیدن به پل عابر زمانی را اختصاص دهند، ولی به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر و به استقبال تصادف و حوادث ناگوار رفتن است.

سرهنگ مومنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12632

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.