مدیرعامل شایان دیزل مطرح کرد؛

بومی سازی 21 درصدی قطعات مورد نیاز و اشتغالزایی برای 5 هزار نفر

بومی سازی 21 درصدی قطعات مورد نیاز و اشتغالزایی برای 5 هزار نفر
مدیرعامل شایان دیزل از تولید چند محصول جدید از جمله کشنده‌های کمپرسی، باری و کامیونت خبر داد.

به گزارش نجواخبر، شرکت شایان دیزل دومین سال تأسیس خود را پشت سر می‌گذارد. و در این مدت خوشبختانه آمارهای نظرسنجی شرکت نشان‌دهنده جهش صعودی کسب رضایت مصرف کنندگان را دارد. در سال گذشته 324 دستگاه کامیون دافران تولید شد که تمامی محصولات این شرکت به بازار و متقاضیان عرضه شد و خوشبختانه توانستیم با حمایت خوب دستگاه‌های حمایتی دولتی و پیگیریهای نمایندگان محترم استان فارس و همینطور سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای رشد و توسعه کار به تولید 600 دستگاه کامیون در سال دست یابیم.

وی ادامه داد: معتقدم که این مهم میتواند دستاورد بسیار خوبی برای شرکت شایان دیزل تنها با دو سال سابقه تولید باشد. درسال گذشته میزان تولیدات شایان دیزل ابتدا از 1 تا 4 دستگاه کامیون بود که خوشبختانه با همت تلاشهای همه خانواده بزرگ شایان دیزل توانسته‌ایم در حال حاضر تولید را افزایش داده و روزانه 8 دستگاه کامیون دافران تولید کنیم و خدمات پس از فروش کامیون‌ها نیز نسبت به تولید ارتقاء یابد و قطعا شایان دیزل در آینده نزدیک شاهد تولیدات بیشتر و تنوع در تولیدات جدید خواهد بود.

مدیرعامل شایان دیزل گفت: از هفته دولت تا به امروز با دو شیفته شدن شیفت کاری کارکنان زحمت کش کارخانه امیدواریم به روزدی به تولید 12 دستگاه در روز دست یابیم. کشنده دافران 4 در 2 تنها محصول این شرکت است که استانداردهای 85 گانه را اخذ کرده است. وی همچنین از تولید چند محصول جدید از جمله کشنده‌های کمپرسی، باری و کامیونت خبر داد.

مرتضایی گفت: با تاکید بر هدف اشتغالزایی شرکت شایان دیزل،‌ ادامه داد: هدف ما این است که مجموعه شایان دیزل را به قطب صنعتی خودروهای تجاری در جنوب کشور تبدیل کنیم و این هدف انگیزه مهم ما برای کمک به صنعت حمل‌ونقل کشور است. در این شرکت به صورت مستقیم حدود 350 نفر و حدود 400 نفر نیرو در شبکه نمایندگیها مشغول به فعالیت هستند.

وی در پایان یادآور شد: توانستیم حدود 21 درصد از قطعات مورد نیاز را به تولید داخلی رسانده و به منظور تمکین از شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کار و کالای ایران 21 درصد از قطعات مورد نیاز خود را بومی سازی کند و در راستای اشتغال آفرینی شرایط ایجاد شغل را برای 5 هزار نفر را فراهم آورد. و امیدواریم با توسعه کارخانه و تولیدات بیشتر به این تعداد اضافه کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12654

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب