بیانیه جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران در ارتباط با مرگ مهسا امینی و اعتراض مردم

بیانیه جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران در ارتباط با مرگ مهسا امینی و اعتراض مردم
جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران در بیانیه ای تاکید کرد: هتک حرمت و اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، توهین به ملت بزرگ ایران است.

به گزارش نجواخبر، جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران، در ارتباط با مرگ مهسا امینی بیانیه صادر کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران هیچگونه وابستگی سیاسی به جریانهای اصولگرایی تندرو و اصلاح‌طلبی تندرو که همه مشکلات را ازبدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای مردم عزیزمان به ارمغان آورده، نداشته و ندارد و اعضای آن در راستای احقاق حق عموم ملت بزرگ ایران، در چهارچوب قانون اساسی ازسالیان دور اعلام نظر نموده ومی نماید.

ما در رابطه بامرگ جوان هموطن عزیزمان مرحومه مهسا امینی قطعآ آزرده خاطر شده و متآثرهستیم و ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و وابستگان وی، اعلام میکنیم که با توجه به دستورات روسای محترم قوای سه گانه، بایستی عمیقآ ریشه اینگونه مشکلات درجامعه بررسی وخاطی یاخاطیان، به مردم معرفی و به استناد قانون مجازات گردند.
مزید استحضار مردم عزیزمان درسراسرکشور اعلام می‌کنیم‌ این جبهه طی مکاتباتی که با مسئولین مربوطه انجام داده، برای تحقیق وتفحص در این مورد پیگیری نموده ومی نماید تا احقاق حق گردد.

ازطرفی باتوجه به خیل عظیم شهدای معزز وجانبازان وایثارگران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و سالیان قبل و بعد از ادغام، شایسته نیست و نباید تخلف یک فرد و یا چند فرد تندرو را به پای حکومت و نظام نوشت.
در عین حال، احراب ‌و گروه‌های سیاسی و عموم مردم در اعلام نظر خود در چهارچوب قانون اساسی آزاد هستند ولی نباید اجاره دهند که عده‌ای مغرض و وابستگان خارج نشینان، در صفوف خانواده های عزادار این جوان، رخنه نموده و باعث هتک حرمت و توهین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران گردند که این قطعاً از نظر همه آزادیخوان محکوم است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12657

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب