کمیته تخصصی تشکیل شد؛

دستور ویژه برای بازبینی همه دوربین‌های شهری در مسیر تردد مهسا امینی

دستور ویژه برای بازبینی همه دوربین‌های شهری در مسیر تردد مهسا امینی
یک کمیته تخصصی پزشکی متشکل از رییس کمیسیون بهداشت مجلس، ریاست سازمان نظام پزشکی کشور و نماینده سه انجمن جراحی، رادیولوژی و قلب ایران که بخش خصوصی هستند، تشکیل شده است. این کمیته بررسی‌های خود را انجام می‌دهد و اطلاع‌رسانی لازم توسط اعضای این کمیته صورت می‌گیرد.

به گزارش نجواخبر، سیدمجید میراحمدی، معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده مهسا امینی اظهار کرد: از کلیه دستگاه‌هایی که مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی هستند که می‌توانند در کشف واقعیت حادثه کمک کنند، درخواست اسناد، مدارک و فیلم کرده‌ایم.

او ادامه داد: تلاش شده است که کلیه دوربین‌های شهری که در روز حادثه در مسیر تردد مهسا امینی بوده است، بازبینی شود. مجزای از دستگاه‌های مسئول، تحقیقات خود را آغاز و صحنه را بازسازی کردیم.
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور همچنین افزود: یک کمیته تخصصی پزشکی متشکل از رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، ریاست سازمان نظام پزشکی کشور و نماینده سه انجمن جراحی، رادیولوژی و قلب ایران که بخش خصوصی هستند، تشکیل شده است. این کمیته بررسی‌های خود را انجام می‌دهد و اطلاع‌رسانی لازم توسط اعضای این کمیته صورت می‌گیرد.

میراحمدی در پایان گفت:‌ فارغ از جنگ‌های روانی و رسانه‌ای که می‌خواهد فضا را احساسی کند، منتظر نهایی‌شدن نظر سازمان نظام پزشکی و سازمان پزشکی قانونی هستیم که ۱۰ روز تا دو هفته زمان بر است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12666

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.