افشاگری جدید علیه مسی

افشاگری جدید علیه مسی
روزنامه «ال موندو» اسپانیا، سلسله ایمیل‌هایی را منتشر کرده که در آن از درخواست‌های عجیب‌وغریب لئونل مسی برای تمدید قراردادش با بارسلونا در سال ۲۰۲۰ پرده برداشته است.

به گزارش نجوا خبر، لئونل مسی در تابستان ۲۰۲۱ در حالی از بارسلونا جدا شد که همگان از این جدایی و تصمیم بارسلونا مبنی بر آن حیرت زده شده بودند. اما امروز چهارشنبه روزنامه ال موندو با انتشار ایمیل‌های ردوبدل شده میان خورخه مسی پدر لئونل مسی و وکیل او و جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق بارسلونا از چرایی این جدایی پرده برداشت.

به گزارش ال موندو، مسی برای تمدید قراردادش با بارسلونا در سال ۲۰۲۰ درخواست ایجاد جایگاه خصوصی برای خانواده خود و لوئیس سوارز در ورزشگاه، پاداش ۱۰ میلیونی فقط برای امضای قرارداد، امکان خروج از باشگاه با بند نمادین یک میلیارد یورو و یا هر زمان که خودش بخواهد برود و سایر موارد را کرده بود که درخواست‌هایی سنگین به شمار می‌رفت.

افشاگری علیه مسی

این روزنامه نوشت: یکی دیگر از این درخواست‌ها، پرواز با هواپیمای خصوصی برای کل خانواده به آرژانتین در کریسمس بود؛ اینها برخی از پارامترهایی بود که آرژانتینی برای تمدید در تابستان ۲۰۲۰ درخواست کرده بود در حالی که او سالانه ۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار یورو خالص قرارداد داشت.

روزنامه ال موندو اعلام کرد علاوه بر این ایمیل‌های زنجیره‌ای که بین پدر و نماینده مسی، وکلای او و رئیس سابق بارسا در جریان بوده است، اسنادی در رابطه با جرارد پیکه یا نیمار در اختیار دارد که در آینده منتشر خواهد کرد.

شایان ذکر است آرتومئو همه شرایط تعیین شده توسط مسی را به جز بند یک میلیارد یورویی حق فسخ پذیرفت و به جای این مبلغ، ۷۰۰ میلیون یورو پیشنهاد داده و همچنین پرداخت ۱۰ میلیون پاداش را مشروط به بازگشت باشگاه به درآمد قبل از همه گیری کرده بود. به دلیل این اختلافات، هر دو طرف مذاکرات را قطع کردند و مسی خواستار ترک باشگاه شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12684

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب