پیشکسوت استقلال در گفتگو با «نجواخبر»:

نگاهی به عملکرد شاگردان ساپینتو/ بازی‌های تدارکاتی تیم ملی چگونه است؟

نگاهی به عملکرد شاگردان ساپینتو/ بازی‌های تدارکاتی تیم ملی چگونه است؟
هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال می‌گوید عملکرد شاگردان ساپینتو طی هفته‌های گذشته پیشرفت داشته و این سرمربی با دوری از حواشی می‌‌تواند به موفقیت دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال می‌گوید عملکرد شاگردان ساپینتو طی هفته‌های گذشته پیشرفت داشته و این سرمربی با دوری از حواشی می‌‌تواند به موفقیت دست پیدا کند.

شرایط استقلال را چطور بررسی می‌کنید؟

مدیریت مصطفی آجورلو ثبات خوبی به مجموعه باشگاه داده است. روحیه حق‌طلبی و انرژی بسیار خوبی ایجاد شده است و تیم کار را پیش می‌برد. اگر ریکاردو ساپینتو خودش را کنترل کند و از حواشی دور باشد و روی مسائل فنی تمرکز کند، روزهای خوبی را برای استقلال پیش‌بینی می‌کنم.

از نتایج رضایت دارید؟

استقلال هفته به هفته بیشتر به هماهنگی رسیده است. در بازی برابر نساجی هم تیم بسیار خوب کار کرد اما نواقصی مانند از دست دادن زیاد موقعیت‌ها وجود داشت. به نظرم ساپینتو با ترکیب ایده آلش آشنا شده و امیدوارم پس از تعطیلات بهترین شرایط و آمادگی را از بازیکنان ببینیم.

بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

خیلی خوشحالم که فدراسیون ثبات پیدا کرد و رئیس خودش را شناخت. در شان فوتبال‌مان نبود فدراسیونی که حرف‌های زیادی در آسیا دارد با سرپرستی به کارش ادامه دهد. با حضور کارلوس کی‌روش سوء مدیریت و حواشی که در تیم ملی ایجاد شده بود، جمع خواهد شد. دراگان اسکوچیچ نیز برای تیم ملی زحمت کشید و به نحو احسن ایران را در بازی‌های مقدماتی جام جهانی هدایت کرد و به عنوان یک ایرانی از او تشکر می‌کنم.

بازی‌های تدارکاتی پیش روی تیم ملی را چطور می‌بینید؟

بازی‌های تدارکاتی با اروگوئه و سنگال به طور حتم خروجی خوبی برای تیم ملی خواهد داشت. بازی اروگوئه نزدیک به آمریکا است. با این وجود، با توجه به مدت زمان کم تا شروع جام جهانی، دیگر نباید دنبال شبیه‌سازی باشیم، باید دنبال اتحاد، انسجام و وحدت تاکتیکی باشیم.

برای تیم ملی در جام جهانی شانس صعود قائل هستید؟

هیچ وقت نباید ناامید باشیم اما برای صعود باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم. ما 5،6 ماه از زمان‌مان را به راحتی از دست دادیم که می‌توانست برای ما خروجی خوبی داشته باشد. متأسفانه این زمان از دست رفت اما از حالا هم می‌تواند برای اتفاقات خوب برنامه‌ریزی کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12716

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب