جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با سرلشکر باقری در خصوص تهدیدات منطقه‌ای

جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با سرلشکر باقری در خصوص تهدیدات منطقه‌ای
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه اعضای این کمیسیون با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش نجواخبر، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه اعضای کمیسیون متبوعش گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه مشترکی با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح داشتند و در این نشست سرلشکر باقری با مروری بر تحولات بین‌المللی تاکید کرد که در یک دوره گذار بین‌المللی بسر می‌بریم که برای ما توامان تهدیدها و فرصتهایی را به وجود آورده است و باید ضمن بهره‌گیری از فرصت‌های دوران گذار، تهدیدهای پیش رو را کم‌اثر کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در این جلسه معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل هم گزارش دقیقی از برنامه‌های ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در منطقه و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد. براساس گزارش ارائه شده، نیروهای مسلح کشورمان اشراف کاملی بر فعالیت‌های دشمن دارند و از توانمندی لازم برای خنثی سازی تهدیدهای دشمنان برخوردارند.

عمویی بیان کرد که در پایان این نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ارائه نقطه نظرات خود بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور و آمادگی مجلس شورای اسلامی برای حمایت از فعالیت های بخش های مختلف نیروهای مسلح تأکید کردند و همکاری کمیسیون امنیت ملی مجلس با ستاد کل نیروهای مسلح در بررسی و تصویب بخش های مرتبط برنامه هفتم توسعه از محورهای موردنظر نمایندگان در این جلسه بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1272

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.