یک نماینده مجلس هشدار داد:

رتبه بندی معلمان اجرایی نشود، پرچمدار استیضاح وزیر آموزش و پرورش خواهم بود

رتبه بندی معلمان اجرایی نشود، پرچمدار استیضاح وزیر آموزش و پرورش خواهم بود
نماینده مردم خلخال در مجلس با انتقاد شدید از عدم اجرای قانون رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی معلمان اجرایی نشود، پرچمدار استیضاح وزیر آموزش و پرورش خواهم بود.

به گزارش نجواخبر، سیدغنی نظری در نشست علنی امروز (سه شنبه 4 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد شدید از نوری وزیر آموزش و پرورش به دلیل عدم اجرای رتبه بندی معلمان گفت: در صورت تعلل بیش از حد در اجرای رتبه بندی معلمان و تضییع حقوق فرهنگیان، بنده پرچمدار استیضاح شما خواهم بود و این کار را به سرانجام می‌رسانم تا افکار عمومی بداند ما محکم پشت قانون ایستاده ایم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس یازدهم تصریح کرد: آیین نامه رتبه بندی معلمان به گونه‌ای تدوین شده که حقوق این قشر زحمتکش تضییع شده، اگر معلمان نبودند، بنده و شما محلی از اعراب نداشتیم.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت آسفالت و روکش مسیرهای حوزه انتخابیه خود گفت: علی رغم مکاتبات زیاد، اما هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است، دولت باید مجلس را در کنار خود بداند تا کارها به سرانجام برسد و وزارت راه اهتمام لازم در اتمام پروژه های مسیرهای خلخال به کوثر را داشته باشد.

نظری بر تکمیل سدهای معیشتی در منطقه خلخال و کوثر تاکید کرد و گفت: 12 سد معیشتی در این منطقه باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1274

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب