شهادت یکی از مدافعان امنیت لرستانی بعد از چند روز بستری در بیمارستان

شهادت یکی از مدافعان امنیت لرستانی بعد از چند روز بستری در بیمارستان
یکی از مدافعان امنیت لرستانی در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید.

به گزارش نجوا خبر، شهید استوار یکم، فرید کرم‌پور از مدافعان امنیت که چند روز پیش در اغتشاشات زخمی و در بیمارستان بستری شده بود، عصر سه‌شنبه، پنجم مهر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید کرم‌پور اصالتاً لرستانی و اهل شهرستان چگنی است که در نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم تهران مشغول به خدمت بود.

مراسم یادبودی برای شهید والامقام، چهارشنبه، ششم مهر در نیروی انتظامی رباط کریم برگزار خواهد شد و پس از برگزاری این برنامه پیکر شهید برای تشییع و خاکسپاری به لرستان منتقل می‌شود.

پیکر مطهر شهید کرم‌پور به درخواست فرماندهی انتظامی لرستان در گلزار شهدای خرم‌آباد به خاک سپرده خواهد شد، با این وجود مسئولان بنیاد شهید و نیروی انتظامی لرستان منتظر تصمیم و اعلام خانواده شهید برای مکان دقیق خاکسپاری هستند.

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید لرستان

حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با صدور پیامی شهادت مدافع امنیت شهیدفرید کرم‌پور، فرزند لرستان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: «عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلاورمردانی است که در مکتب انسان‌ساز امامت و ولایت درس ایثار و فداکاری و خدمت را به‌درستی آموختند.

دلیرمردانی که با ایثار و از خودگذشتگی، همه عمر خود را برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی صرف کردند.

این شهادت را به امام زمان(عج) رهبر فرزانه انقلاب و مردم مؤمن و شهید پرور استان لرستان، به‌ویژه به خانواده معزز این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.»

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12750

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.