یک پیشکسوت در گفتگو با «نجواخبر»:

بازی‌های تدارکاتی تیم ملی چگونه بود؟/ ترکیب تغییر می‌کند

بازی‌های تدارکاتی تیم ملی چگونه بود؟/ ترکیب تغییر می‌کند
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید سرمربی این تیم نمی‌خواست در دو دیدار تدارکاتی دستش را برای رقبا رو کند.

محمد نصرتی پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با نجوا خبر، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار تدارکاتی برابر اروگوئه و سنگال اظهار کرد: این بازی‌ها به شناخت نقاط قوت و ضعف تیمی کمک می‌کند. از طرف دیگر باعث ایجاد اعتماد به نفس برای بازیکنان می‌شود

وی تصریح کرد: ما توقع داریم تیم ملی مثل بازی با اروگوئه به بازی کند و صرفا دفاع نکند و به کارهای هجومی هم فکر کند. در بازی اروگوئه هم خوب دفاع کردیم و هم در انتقال به حمله بسیار عملکرد خوبی داشتیم و فرصت‌های خوبی به دست آوردیم. با این حال در دیدار برابر سنگال آن سبک بازی را از تیم ملی ندیدم.

نصرتی در ادامه گفت: ما در بازی برابر سنگال هم در بحث مالکیت توپ و هم ایجاد موقعیت نسبت به بازی برابر اروگوئه ضعیف‌تر ظاهر شدیم اما روز خوب حسین حسینی را شاهد بودیم و نباختیم و این نباختن بسیار خوب بود.

بازیکن سابق تیم ملی در ادامه درباره اینکه طارمی و سردار هم زمان در زمین نبودند نیز گفت: نباید فراموش کنید کی‌روش نمی‌خواست دستش را رو کند. مطمئن باشید ترکیب تیم ملی در جام جهانی تغییر خواهد کرد و تیم با تلفیقی از ترکیب دو دیدار برابر سنگال و اروگوئه به میدان خواهد رفت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12775

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.