آخرین وضعیت زاهدی وفا در مجلس/ میزان آرای مثبت فراکسیون‌ها

آخرین وضعیت زاهدی وفا در مجلس/ میزان آرای مثبت فراکسیون‌ها
سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی ۷۷ رأی موافق و ۵۴ رأی مخالف از اعضای فراکسیون دریافت کرد.

به گزارش نجواخبر، ابوالفضل عمویی سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سومین جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی با موضوع بررسی برنامه ها، سوابق و اولویت های زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور اتفاق اعضای فراکسیون برگزار شد و موافقان و مخالفان نظرات خود را درخصوص صلاحیت وزیر پیشنهادی مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه بعد از استماع نظرات دو موافق و دو مخالف و صحبت های وزیر پیشنهادی، فراکسیون برنامه‌ها و سوابق ایشان را برای تصدی این جایگاه به رأی گذاشت و بر این اساس وزیر پیشنهادی 77 رأی موافق و 54 رأی مخالف برای تصدی این جایگاه از فراکسیون دریافت کرد.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صلاحیت زاهدی وفا را تأیید کرد


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گزارش این کمیسیون را در مورد صلاحیت «زاهدی وفا» قرائت کرد و از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کار خبر داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در قرائت این گزارش عنوان کرد: علیرغم آنکه آقای زاهدی وفا سابقه مرتبط در این زمینه نداشته است اما با توجه به تحصیلات و مسئولیت‌هایی که بر عهده داشته است، به نظر می‌رسد صلاحیت تصدی این سمت را دارد.

کمیسیون اجتماعی مجلس صلاحیت وزیر پیشنهادی کار را تأیید کرد
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون صلاحیت وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی را تأیید کردند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12860

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب