نجاتِ زنِ چوپانی که در طوفان رودبار جنوب مفقود شده بود

نجاتِ زنِ چوپانی که در طوفان رودبار جنوب مفقود شده بود
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: یک زن و شوهر چوپان در روستای عباس آباد رودبار جنوب پیش از شدت یافتن بارندگی ها، در طوفان شدید روز گذشته گرفتار شده بودند که زن چوپان مفقود بود و صبح چهارشنبه نجات یافت.

به گزارش نجواخبر، محمد امیرخانی بیان کرد: مفقود شدن یک زن در شهرستان رودبارجنوب دیشب به این جمعیت گزارش شد.

وی اظهار داشت: سه‌تیم جست و جو و نجات جمعیت هلال احمر با همراهی نیروهای بسیج از شب گذشته (سه شنبه) در جست و جوی این مفقودی بودند.

امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانواده سیل زده در اُرزوئیه

امیرخانی همچنین از آماده باش تیم های امدادی این جمعیت در شهرستان های جنوبی، شرق و غرب استان خبر داد و گفت: هفت خانواده متاثر از بارندگی های اخیر و سیلاب در شهرستان ارزوئیه امدادرسانی شدند.

وی عنوان کرد: طی هشدارهای اخیر سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استانداری نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در سراسر استان کرمان در حالت آماده باش هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: با توجه به شدت بارش‌ها تاکنون انبارهای امدادی شهرستان های منوجان، کهنوج، جیرفت، عنبرآباد، قلعه گنج، ریگان، بم، سیرجان، شهربابک و بردسیر تقویت و پشتیبانی شده‌اند.

شهرستان ارزوئیه در فاصله ۲۷۱ کیلومتری جنوب غرب کرمان و رودبارجنوب در فاصله ۳۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارند.

به گزارش ایرنا بارش های سیل آسا از دیروز مناطق مختلف جنوب کرمان را دربرگرفته بود و همه رودخانه های فصلی این منطقه جاری و سیلابی شدند.

انسداد ۷۱ راه روستایی، فرعی و اصلی، قطع برق برخی مناطق در تعدادی از شهرستان‌ها و آب بردگی سه خودرو که سرنشینان آنها را نجات داده‌اند از جمله تبعات این بارش‌ها بوده است.

در برخی مناطق جنوب کرمان نیز آبگرفتگی منازل تعدادی از ساکنان گزارش شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1288

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب