معرفی بهترین فیلترشکن برای اندروید و آیفون

معرفی بهترین فیلترشکن برای اندروید و آیفون
تمام کاربران اینترنتی باید بتوانند به انواع برنامه ها و محتواهای موجود آنلاین دسترسی داشته باشند اما متأسفانه برخی از سایت ها و برنامه ها توسط ارائه‌دهندگان محدودیت جغرافیایی دارند و نمی توان از آن ها در برخی از کشورها استفاده کرد.

به گزارش نجواخبر،کاربران اندروید و آیفون برای آنکه بتوانند به راحتی از این برنامه های محدود شونده استفاده کنند بهترین راه حل استفاده از فیلترشکن (VPN) گوشی است. اسامی مختلفی از فیلترشکن‌ها در گوگل استور و اپل استور وجود دارد که برخی از آنها را می‌توان به صورت رایگان نصب کرد؛ اما اینکه بخواهید تمامی این برنامه‌ها را نصب کنید و ببینید کدام یک بهتر است زمانی زیادی صرف می‌شود. به همین علت ما 8 اپلیکیشن برتر VPN مناسب گوشی‌های اندروید و آیفون را در این مطلب ارائه داده ایم، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آیا می‌دانید فیلترشکن چیست و چگونه کار می‌کند؟ قبل از معرفی انواع فیلترشکن‌ها به بیان این موضوع می‌پردازیم.فیلترشکن چیست؟

فیلترشکن یا همان VPN یک ارتباط رمزگذاری شده است که از محل اتصال به اینترنت ایجاد می‌شود و آن را به مناطق دیگر و یا کشورهای دیگر ارسال می‌کند و سپس آن را به اینترنت عمومی وارد می‌کند، این عمل باعث می‌شود تا آدرس آی پی شما تغییر کن و محل واقعی اتصال به اینترنت شما مشخص نمی‌شود.

فیلترشکن چگونه کار می‌کند؟

سرویس‌های متعددی از فیلترشکن در بازار موجود است که پس از نصب و راه اندازی آن باید کشوری را که سرور VPN در آن قرار گرفته است را انتخاب کرده تا بتوان به صورت رمزگذاری به آن متصل شد. اطلاعات شخصی شما رمزگذاری شده و وارد اینترنت عمومی می‌شود، پس از آن آدرس آی پی (IP) شما تغییر می‌کند و می‌توان از آن برنامه‌ها و یا وب سایت‌ها استفاده کرد.

معرفی بهترین فیلترشکن گوشی اندروید:

1- Hotspot Shield VPN Proxy

Hotspot Shield یکی از سریع ترین فیلترشکن های رایگان برای دسترسی ایمن به برنامه‌ها و وب سایت‌ها می‌باشد. از این فیلترشکن چه در حال حرکت باشید و یا در خانه و محل کار باشد می‌توانید یک اتصال اینترنتی ایمن داشته باشید. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و راحت است و تنها با یک کلیک می‌توانید آدرس IP خود را مخفی کنید و بدون محدودیت به هر برنامه و یا هر وب سایت دسترسی داشته باشید.

نحوه کار کردن این اپلیکیشن بدین صورت است که توسط یک فناوری از شبکه‌ها خصوصی مجازی اتصالی ایمن را از طریق کانال رمزگذاری شده بین وب سایت و دستگاه شما فراهم می‌آورد. Hotspot Shield آدرس آی پی شما را مخفی نگه می‌دارد و شما می‌توانید به صورت ناشناس و بدون محدود به کارهای خود رسیدگی کنید.

اگر می‌خواهید اطلاعات گوشی خود را از دیگران مخفی نگه دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم مقاله معرفی برنامه های مخفی ساز گوشی را مطالعه کنید.

Hotspot Shield VPN Proxy

2- SecureLine VPN

SecureLine VPN یک فیلترشکن بسیارعالی که توسط Avast توسعه یافته است. این شرکت به دلیل ارائه بهترین فیلترشکن‌ها در سراسر جهان مشهور هستند. تونل خصوصی SecureLine VPN داده‌ها را به وسیله‌ی پروتکل IPsec رمزگذاری می‌کند. از این فیلترشکن می‌توان در Android TV نیز استفاده کرد و همان محیط امن فیلترشکنی که برای گوشی فراهم می‌آورد برای تلویزیون نیز فراهم خواهد کرد. برای راه اندازی این فیلترشکن پس از نصب، تنها با یک کلیک سرویس IP شما مخفی می‌شود و می‌توانید به راحتی وب گردی کنید.

SecureLine VPN

3- Speed VPN

Speed VPN به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق سرورهایی که در مکان های مختلف جغرافیایی قرار دارند به اینترنت وصل شوند. در واقع این اپلیکیشن برای مرور وب‌سایتی که با توجه به محدوده‌ی جغرافیایی مسدود شده‌اند و همچنین برای تماشای ویدئوهایی با کیفیت پایین طراحی شده است. برای هر اتصال 240 دقیقه زمان آزاد دریافت می‌کنید و می‌توانید به دفعات از آن استفاده کنید.

Speed VPN

4- Touch VPN

اگر نمی‌توانید به برخی از وب سایت‌ها دسترسی پیدا کنید و یا نگران نقاط مهم محافظت نشده وای فای هستید، فیلترشکن گوشی Touch VPN بهترین راه حل برای شما می‌باشد.

تاچ فیلترشکن (Touch VPN) توسط یک لایه سوکت ایمن (SSL) رمزگذاری می‌کند و باعث می‌شود که اتصال بین دستگاه شما و سرور حفظ شود. این برنامه توسط یکی از قابل اعتماد ترین ارائه دهندگان حریم خصوصی (Hotspot Shield) پشتیبانی می‌شود. این برنامه به صورت خودکار وای فای (WiFi) عمومی را به خصوصی تبدیل می‌کند و امنیت گوشی موبایل و اطلاعات خصوصی شما را در برابر هکرها و سایر فعالیت های زیان آور حفظ می‌کند. همچنین بر خلاف دیگر فیلترشکن‌ها به حفظ باتری گوشی کمک می‌کند و نیاز نیست نگران تمام شدن شارژ باتری باشید. مطمئناً می‌دانید که برای شارژ کردن گوشی باید از شارژر مناسب آن استفاده کنید تا به باتری آسیبی وارد نشود.

Touch VPN

معرفی بهترین فیلترشکن گوشی آیفون:

1- ExpressVPN:

ExpressVPN فیلترشکنی برای گوشی آیفون است که استفاده از آن راحت، سریع و خصوصی است. بیش از 3 هزار سرور در 94 کشور دریافت خواهید کرد و هر کجا که باشید می‌توانید یک اتصال با کیفیت داشته باشید. تمامی داده‌های شما به صورت استاندارد AES-256 رمزگذاری و با مجموعه‌ای از پروتکل‌ها و سوئیچ‌ها محافظت می‌شود.

این برنامه دارای یک رابط کاربری بسیار راحت است که به آسانی قابل تنظیم می‌باشد و تنها با یک کلیک ساده می‌توان فیلترشکن را فعال کرد. این فیلترشکن دارای پشتیبانی از طریق چت آنلاین و یا ایمیل است.

ExpressVPN

2- NordVPN:

NordVPN فیلترشکنی است که خدمات امنیتی بسیار بالایی را ارائه می‌دهد و با سرعت بالایی که دارد می‌تواند اتصال خوبی را فراهم کند. این برنامه دارای اتصال خودکار است و هر برنامه‌ای را که بخواهید می‌توانید در گوشی خود باز کنید. ویژگیهایی که این فیلترشکن دارد شامل دو سوئیچ کش، تشخیص DNS و پشتیبانی از سیری می‌باشد.

NordVPN

3- Surfshark

Surfshark یک اپلیکیشن نامحدود است که می‌تواند تمامی دستگاه‌های خود را تحت پوشش خود قرار دهد. این اپلیکیشن از نظر قیمت بسیار ارزان است اما با توجه به ارزان بودن آن قادر خواهد بود محیطی امن را فراهم آورد. Surfshark به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند تنها در هنگام استفاده از برنامه‌ای خاص فعال شود. همچنین ویژگی سوئیچ اختصاصی نیز در این برنامه وجود دارد.

Surfshark

4- IPVanish:

IPVanish یکی از قدیمی‌ترین نوع فیلترشکن است، کاربرانی که از این VPN استفاده کرده‌اند آن را بسیار دوست داشتنی توصیف می‌کنند. این فیلترشکن دارای سرعت بسیار عالی است و گزینه‌ی مناسبی برای اشخاصی است که در ایالات متحده زندگی می‌کنند. هنگام استفاده از این اپلیکیشن پروتکل WireGuard بالا می‌رود. همچنین هنگام استفاده از این برنامه اطلاعاتی همانند نام سرور، آدرس IP در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ویژگیهایی که این برنامه در اختیار کاربران قرار می‌دهد شامل: اتصال خودکار، انتخاب پروتکل‌ها و سوئیچ Kill است.

 IPVanish

سخن پایانی:

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین فیلترشکن های گوشی اندروید و آیفون آشنا کنیم تا بتوانید با خواندن اطلاعات آن با توجه به نیاز خود آن را نصب و استفاده کنید. برای خرید انواع لوازم جانبی گوشی موبایل با گارانتی می‌توانید در فروشگاه اینترنتی بلبری اقدام کنید.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12891

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب