اختصاصی؛

چگونه «فرنکی دی یونگ» توسط بارسلونا بازی می‌خورد؟

چگونه «فرنکی دی یونگ» توسط بارسلونا بازی می‌خورد؟
بن جاکوبز گزارشگر سی بی اس اسپورت در گزارشی می نویسد که عشق فرنکی دی یونگ به بارسلونا توسط باشگاه به عنوان اهرمی برای ترغیب هلندی به منچستریونایتد یا کاهش دستمزد استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، یونایتد از این وضعیت ناامید شده است و بارسلونا کاملاً کیک خود را می‌خورد و آرام نشسته است!

تاکتیک بارسلونا این است که از عشق دی یونگ به باشگاه و تمایل او به ماندن استفاده کند تا او را متقاعد کند که دستمزدش را کاهش دهد و بگوید که یا او را مجبور می‌کند باشگاه را ترک کند زیرا به این مبلغ نیاز دارد یا باید شرایط آنها را برای ماندن امضا کند.

در مورد اخلاقی بودن این سؤال وجود دارد که آیا این درست است که یک باشگاه فوتبال دستمزد بازیکنان را برای درآمدها خرج کند و در عین حال از کارکنان فعلی خود بخواهد که این کاهش های بزرگ حقوق را برای جبران هزینه‌ها انجام دهند؟

به نظر می‌رسد دی یونگ در بارسلونا خواهد ماند و این یک حماسه دیوانه کننده بوده است که خوان لاپورتا گفته او برای فروش نیست، اما او را به باشگاه های دیگر از جمله چلسی پیشنهاد داده و با منچستریونایتد هم تا حدودی به توافق رسیده است.

من فکر می‌کنم در حال حاضر بارسلونا با دی یونگ بازی می‌کند و آنها از تمایل او برای ماندن استفاده می‌کنند تا این موضوع را تا جایی که ممکن است طولانی کنند و سپس با شرایط خود به نتیجه برسند.

آنها از سلامت و وضعیت باشگاه استفاده می‌کنند و تاریخچه و عشق به آن را از سوی برخی از این بازیکنان اضافه می‌کنند تا معاملات باورنکردنی به دست آورند.

و متأسفانه، این به این معنی است که برای هر خریدار احتمالی، همه این‌ها طبق شرایط بارسلونا انجام می‌شود، به این معنی که یونایتد در حال حاضر باید منتظر بماند و مانند هر خواستگار دیگری، شرایط را ببیند. این دقیقاً نحوه عملکرد باشگاه بارسلونا است.

متقاعد کردن دی یونگ برای پیوستن به این تیم برای یونایتد بسیار بسیار دشوار خواهد بود و آنها اکنون می‌خواهند شفافیت در مورد اینکه آیا او صرفاً شرایط را در بارسلونا کاهش می‌دهد یا اینکه درها هنوز باز است،‌ بدانند.

بارسلونا از نفوذ ژاوی در برنامه های نقل و انتقالات خود استفاده می‌کند

ژاوی مذاکره‌ای داشت که در آن به دی یونگ گفت 50 درصد حقوقش را کاهش دهد و هافبک ظاهراً آنقدر ناامید است که در بارسلونا بماند که ممکن است در نهایت تسلیم شود.

دی یونگ روز به روز به موافقت با این شرایط نزدیک تر می‌شود اما هنوز کاملاً تمام نشده است زیرا بارسلونا دائماً بازیکنان را متقاعد می‌کند که بمانند و همزمان به دنبال گزینه های دیگر هستند.

ژاوی از دی یونگ به عنوان مدافع میانی صحبت کرد و با این حال ژول کونده ممکن است در شرف پیوستن باشد و سپس اگر دی یونگ بخواهد جدا شود، بارسلونا نیز می‌گوید که شاید بتواند برناردو سیلوا را جذب کند!

اگر آن‌ها بازیکن را می‌خواهند، بازیکن را حفظ می‌کنند. اگر آنها برناردو سیلوا را پیدا کنند، به نوعی از هزینه استفاده خواهند کرد. اگر برای آوردن کونده به هزینه دی یونگ نیاز داشته باشند، او را به جایی می‌فرستند.

بارسلونا به نوعی راهی برای خرید بر اساس جایی که باشگاه در زمین بازی می‌کند و به دلیل رابطه ژاوی با این بازیکنان، هم با بازیکنان ورودی و هم با بازیکنان موجود، پیدا کرده است.

از یک طرف، این اخلاقی ترین رویکرد نیست اما از سوی دیگر، باید به بارسلونا اعتبار داد زیرا آنها همیشه راهی برای انجام کارها و معاملات پیدا می‌کنند.

خبرنگار: امیرحسن غفاری

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1309

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب