برداشت آب از سد ماملو متوقف شد‌/ قطع و افت فشار آب در مناطق جنوب شرقی استان تهران

برداشت آب از سد ماملو متوقف شد‌/ قطع و افت فشار آب در مناطق جنوب شرقی استان تهران
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران گفت: به دلیل کدورت آب در سد ماملو، سبب بروز افت فشار در مناطق جنوب شرقی استان تهران و بعضاً قطع مقطعی آب شده است.

به گزارش نجواخبر، حمیدرضا نامداری با اشاره به ورود سامانه بارشی چند روز اخیر و ایجاد گل و لای در مسیر و ورود این گل و لای‌ها به سد ماملو اظهارداشت: سیلاب‌های چند روز اخیر باعث کدورت آب در سد ماملو شده و تصفیه خانه هفتم تهران اکنون با مشکل برداشت آب مواجه شد.

وی افزود: به صورت مستمر 900 لیتر بر ثانیه آب از سد ماملو برای شهرستان‌های جنوب شرقی استان تهران از جمله پاکدشت، قرچک، پیشوا و ورامین برداشت می‌شد که این میزان به دلیل کدورت آب سد اکنون امکان پذیر نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در ادامه گفت: به واسطه نوع طراحی تصفیه خانه هفتم تهران، امکان گرفتن آب از سد ماملو به دلیل کدر شدن آن وجود ندارد و حداکثر تا 48 ساعت آینده این موضوع پیگیری و رفع می‌شود.

نامداری در ادامه تصریح کرد: به دلیل قطع برداشت آب از سدماملو باعث بروز افت فشار در مناطق جنوب شرقی استان تهران و بعضاً قطع مقطعی آب شده که امیدواریم به‌زودی و با رفع این کدورت، کمبود آب رفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از مردم، ادارات و نهادهای دولتی جنوب شرق استان تهران درخواست داریم که با بهینه مصرف کردن آب در این برهه از زمان یاری‌گر نیروهای خدوم آبفا بوده تا از این شرایط که حداکثر تا 48ساعت آینده رفع می‌شود عبور کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1350

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب