مربی امید ازبکستان: بازی با ایران یک فینال کوچک است

مربی امید ازبکستان: بازی با ایران یک فینال کوچک است
سرمربی تیم امید ازبکستان می گوید که از ابتدا نیز می دانست که ایران حریف اصلی آنها در مرحله گروهی است

به گزارش نجواخبر، همه چیز طبق انتظار و مطابق پیش بینی‌ها انجام گرفت. ایران و ازبکستان در رقابت های مقدماتی جام ملت های زیر 23 سال آسیا، دو دیدار ابتدایی خود برابر هنگ کنگ و افغانستان را با پیروزی پشت سر گذاشتند و حالا این دو تیم در دیدار پایانی، رقابت نفس گیری برای تعیین تیم سرگروه خواهند داشت.

تیمور کاپادزه سرمربی تیم المپیک ازبکستان در نشست خبری پس از دیدار برابر هنگ کنگ که با برتری 10 بر صفر تیمش به پایان رسید اعلام کرد که چیزی به نام بازیکن کلیدی در تیم ملی وجود ندارد.

سرمربی ازبک‌ها گفت: این پیروزی زیبا را به همه تبریک می‌گویم. هواداران ما در هر مسابقه تا پایان ما را حمایت کردند. از آنها تشکر می‌کنم. نوبت این است که تمرینات آماده سازی برای بازی با ایران را آغاز کنیم.

تیمور کاپادزه در پاسخ به این سؤال که تیم ملی ایران در بازی های قبلی تمام قدرت خود را نشان نداد و چقدر از این تیم شناخت دارد، گفت: می‌دانستیم ایران در این گروه قوی ترین حریف ماست. مطمئناً یک فینال کوچک مقابل این تیم در پیش خواهیم داشت. ما در هر دور، مسابقات ایران و سایر تیم‌ها را تماشا کردیم. آنها تیم خوبی دارند. تیم ما هم ضعیف نیست. تا دو روز دیگر، برای این بازی به خوبی آماده خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران ازبکستانی از سرمربی المپیک این کشور پرسید: «در دیدار اول و دوم ترکیب‌ها کاملا متفاوت بود و هر دو دیدار با پیروزی های بزرگی به پایان رسید. آیا انتخاب تیم برای دیدار با ایران برایتان سخت است؟»

تیمور کاپادزه نیز در پاسخ گفت: هدف اصلی ما در این مسابقات کسب پیروزی بود، ضمن اینکه در تلاش بودیم تا بازیکنانی که در باشگاه هایشان بازی نمی‌کنند در جریان بازی قرار بگیرند. هر دو تیمی که برابر هنگ کنگ و افغانستان بازی کردند، برابر هستند، رقابت در تیم ما بسیار خوب است.

او ادامه داد: چیزی به نام بازیکن کلیدی در تیم ملی وجود ندارد. در بازی با ایران یک نفر در ترکیب اصلی بازی می‌کند، یک نفر از روی نیمکت می‌آید، مهم این است که همه در خدمت تیم باشند. هدف اصلی همه ما کسب پیروزی است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/140807

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب