ترابزون نیکولاس په په را رسما معرفی کرد

گران‌ترین بازیکن آرسنال سر از ترکیه درآورد

گران‌ترین بازیکن آرسنال سر از ترکیه درآورد
باشگاه ترابزون اسپور ترکیه با یک کلیپ جالب از نیکولاس په په، خرید جدیدش، رسما رونمایی کرد.

به گزارش نجواخبر، نیکولاس په په طی انتقالی 85 میلیونی در سال 2019 لیل را به مقصد آرسنال ترک کرد تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ توپچی‌ها تبدیل شود. او اما نتوانست در حد و اندازه های رقمی که برایش هزینه شده بود ظاهر شود و سرانجام مجبور به ترک آرسنال شد.

باشگاه ترابزون اسپور ترکیه، قهرمان دو فصل پیش سوپرلیگ ترکیه، جدی ترین مشتری په په بود که میکل آرتتا بارها اعلام کرده بود که مانع از جدایی‌اش نخواهد شد. این باشگاه بامداد امروز به صورت رسمی از عقد قرارداد با ستاره 28 ساله ساحل عاجی خبر داد.

باشگاه ترابزون اسپور با پرداخت 3 میلیون و 350 هزار یورو به په په قراردادی یکساله با او به امضا رساند و دقایقی پیش با انتشار یک کلیپ جالب رسما از خرید جدیدش رونمایی کرد. طبق قراردادی که بین طرفین منعقد شده، مهاجم ساحل عاجی بدون هیچ قید و شرطی می‌تواند در پایان فصل از ترابزون اسپور جدا شود.


په په با جت شخصی به ترابزون سفر کرد و در کلیپ معارفه اش کنار هواداران ترابزون اسپور شعارهای معروف این باشگاه را به زبان ترکی استانبولی تکرار کرد تا از همان روز نخست حضورش در ترکیه برای تبدیل شدن به ستاره محبوب تیم جدیدش تلاش کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/140845

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب