مدیرعامل شرکت شایان یدک:

نمایندگی‌های شرکت شایان یدک افزایش یافت

نمایندگی‌های شرکت شایان یدک افزایش یافت
مدیرعامل شرکت شایان یدک از تامین به موقع قطعات ابراز امیدواری کرد و گفت: سال گذشته برای تولید ماشین از لحاظ تامین قطعات وارداتی به مشکل بر خوردیم، اما خوشبختانه سال جاری با توجه به تمهیدات صورت گرفته قطعات به طور گسترده وارد کشور می‌شود.

به گزارش نجواخبر، افشاری در حاشیه نمایشگاه ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته عنوان کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا مردم از نزدیک با محصولات و خدمات پس از فروش این شرکت آشنا شوند. علاوه بر آن فضای رقابتی نیز ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت شایان یدک دارای سابقه ۲۰ ساله با تیم مجرب است، اظهار کرد: خوشبختانه تعداد نمایندگی این شرکت از ۸ به ۱۵ نمایندگی افزایش پیدا کرده و برنامه ریزی شده این تعداد تا پایان سال جاری به ۲۰ نمایندگی برسد.

افشاری در خصوص نحوه خدمات پس از فروش گفت: ماشین‌ها در این شرکت تا ۲۰۰ هزار کیلیومتر، ۲ سال خدمات پس از فروش و ۱۰ سال ضمانت خدمات پس از فروش، شامل خدمات نمایندگی می‌شوند.

وی از بومی سازی ۲۳ درصد از قطعات یدکی ماشین های دافران خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه در تلاش هستیم این میزان را تا ۳۰ درصد افزایش دهیم و این امر موجب کاهش واردات و اشتغال‌زایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شایان یدک افزود:ماهیانه ۵۰۰ هزار دلار، بسته به نیاز کشور قطعات وارد کشور می‌شود.

افشاری از خدمات شبانه روزی شایان یدک خبر داد و گفت: مشتریان می‌توانند در تمام روز سال به طور شبانه روزی از خدمات این شرکت بهره ببرند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14553

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب