هافبک پرسپولیس در گفتگو با نجواخبر:

چرا تساوی با پیکان؟

چرا تساوی با پیکان؟
هافبک پرسپولیس به تساوی مقابل پیکان واکنش نشان داد.

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس در گفت‌وگو با نجوا خبر درمورد تساوی مقابل پیکان، اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم اما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. بازی کردن مقابل پیکان هم سخت بود. به این تیم بابت کسب یک امتیاز تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: در چنین مسابقاتی شما باید از فرصت‌ها استفاده کنید و متأسفانه ما نتوانستیم گل بزنیم و برای همین 2 امتیاز از دست دادیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه پیکان در ضد حمله‌ها خطرناک بود گفت: ما نیاز به برد داشتیم، اما خوشحالیم که بازی را هم نباختیم چرا که در ضد حمله‌ها بسیار خوب بودند و می‌توانستند به گل برسند.

نعمتی درمورد بازی کردن خود در پست مهاجم مقابل پیکان، اظهار داشت: این موضوع یک تصمیم فنی است و هر جا سرمربی صلاح بداند، بازی می‌کنم. سه امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

هافبک پرسپولیس درخصوص تأثیر جدایی لوکادیا از این تیم خاطرنشان کرد: یک تا دو بازی است که لوکادیا رفته و بعد از یک تا دو هفته شرایط با بازگشت شیخ بهتر می‌شود.

وی در خصوص دیدار مقابل گل گهر در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: مقابل یکی از بهترین تیمهای لیگ بازی داریم و باید با تمرکز کافی در زمین ظاهر شویم تا به موفقیت برسیم. امیدوارم در آن بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14610

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب