بازیِ «پرسپولیس-النصر» با بهترین دوربین‌ها فیلمبرداری شود

بازیِ «پرسپولیس-النصر» با بهترین دوربین‌ها فیلمبرداری شود
مدیرعامل پرسپولیس درخواست کرد که دیدار حساس سرخپوشان برابر یاران رونالدو به بهترین شکل فیلمبرداری شود.

به گزارش نجواخبر، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مهمان برنامه فوتبال برتر بود، از صدا و سیما درخواست کرد که دیدار این تیم برابر النصر با بهترین دوربین‌های موجود فیلم‌برداری شود چرا که میلیاردها نفر تماشاگر این مسابقه خواهند بود.

درویش در این خصوص گفت: هشت روز دیگر با النصر بازی داریم. باید صحبتی با صدا و سیما داشته باشیم. بخاطر چهره‌های شاخصی که در این دیدار حضور دارند، این مسابقه برای میلیاردها نفر پخش می‌شود. کار تخصصی من نیست ولی کیفیت دوربین‌ها باید خوب باشد.

او ادامه داد: در جلسه‌ای که حضور داشتم، پیرامون پخش تلویزیونی بحث شد. صدا و سیما باید همیتی انجام دهد، حالا اگر دستگاه‌های مجهزتری نیاز است یا مکان‌هایی که باید دوربین‌ها تعبیه شوند، جای آنها از قبل آماده باشد.


در این لحظه میثاقی به میان صحبت‌های درویش آمد و گفت: الان بحث جانمایی دوربین‌ها را داریم. خیلی از مکان‌هایی که برای قرار گرفتن دوربین‌ها از قبل کارشناسی شده بود، تخریب شده است و این یکی از مشکلات موجود در ورزشگاه آزادی است.

مجری فوتبال برتر در ادامه گفت: ولی از لحاظ تیم فیلم‌برداری و بهترین واحد HD که باید برای پوشش مسابقه به استادیوم آزادی برود، یک تیم حرفه‌ای آماده انجام وظیفه است.

در ادامه نیز درویش گفت: این یک قاب تمام نمای ایران است و نباید فکر کنند این بازی فقط برای پرسپولیس است. به نظر من می‌طلبد که یک شورای عالی به ریاست رئیس‌جمهور، وزرای مربوط و شهردار تهران برای برگزاری این مسابقات تشکیل شود چون این بازیکنان بزرگی که به ایران می‌آیند، در سطح شهر تهران حرکت می‌کنند و باید برای زیباسازی شهر تهران فکری بشود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/150875

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.