تکلیف شاغلین غیر رسمی آموزش و پرورش چه می شود؟

تکلیف شاغلین غیر رسمی آموزش و پرورش چه می شود؟
وزارت آموزش و پرورش کشور برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود به صورت سالانه، بخش زیادی از کمبود نیرو را با استخدام افراد واجد شرایط به صورت پیمانی و حق التدریسی جبران می نماید.

به گزارش نجواخبر، این وزارتخانه به منظور افزایش امنیت شغلی و مزایای کارمندان پیمانی خود، طرح​ تبدیل وضعیت استخدامی را ارائه کرده است.

دو طرح برای طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان آموزش و پرورش در مجلس هم مطرح است یکی طرح کمیسیون آموزش که روی آزمون عمومی تاکید دارد و دیگری طرحی است که روی آزمون داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت نیروهای بعد از سال ۱۳۹۱ متمرکز است

معاون مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش هم گفته : برای نیروهای خرید خدمات یک دوره توانمندسازی در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود و پس از آن از طریق آزمون درون سازمانی تبدیل وضعیت خواهند شد

مسئله استخدام معلم‌های آموزش پرورش و تبدیل وضعیت نیروی های غیررسمی بعد از ۹۱ یکی از آن مسائلی است که باعث نگرانی ده‌ها هزار نیروی آموزش و پرورش شده است. موضوعی که شهروند خبرنگار ما هم به آن اشاره کرده است.

متن پیام یک شهروندخبرنگار:

سلام
ما شاغلین غیر رسمی در مقطع متوسطه دوم مدارس دولتی سالهاس دوشادوش یک نیروی رسمی تحت عنوان برونسپاری کار میکنیم.
تبعیض در حقوق، بیمه و استخدام درد این روز ماست. ما همچنان نا امید در کنار خانواده بابت حقوق ناجیز و اینده نامعلوم شکایت خود را بعد خدا به شما اعلام میدارم، امید است فرجی حاصل شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/150955

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب