برد پرگلِ بارسلونا برابر بتیس/ شب به یاد ماندنی تازه‌وارد‌ها

برد پرگلِ بارسلونا برابر بتیس/ شب به یاد ماندنی تازه‌وارد‌ها
شاگردان ژاوی هرناندس در یک بازی خانگی میهمان آندلسی خود را گلباران کردند که در این بازی دو بازیکن جدید تیم میزبان هم موفق به ثبت اولین گل‌های خود برای آبی‌و‌اناری‌ها شدند.

به گزارش نجواخبر، دیدارهای شب دوم از هفته پنجم لالیگای اسپانیا، شنبه شب با یک بازی به پایان رسید که در آن تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه مونتجویک (المپیک بارسلونا) حریف خود رئال بتیس را با نتیجه پرگل 5 بر صفر در هم کوبید.

گل نخست این بازی در دقیقه 25 توسط ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی جدید کاتالان‌ها به ثمر رسید، کسی که در‌ آخرین روز از بازار نقل‌وانتقالات به صورت قرضی از اتلتیکومادرید به بارسا ملحق شد. تنها 8 دقیقه بعد، روبرت لواندوفسکی گل دوم بارسلونا را زد. فران تورس در دقیقه 62 سومین گل را به نام خودش ثبت کرد و چهار دقیقه بعد رافینیا اختلاف دو تیم را به چهار گل افزایش داد.

در نهایت هم ژوائو کانسلو دیگر بازیکن جدید بارسایی‌ها که او هم مانند فلیکس در آخرین روز پنجره نقل‌وانتقالات به بارسا پیوست، در دقیقه 81 آخرین گل آبی‌و‌‌اناری‌ها را به ثمر رساند. پاس دو گل آخر بارسایی‌ها را لواندوفسکی داد تا روی سه تا از گل‌های چهارمین برد فصل تیمش نقش مستقیم را ایفا کرده باشد.

بارسلونا حالا با 13 امتیاز - یک امتیاز بیشتر از رئال مادریدی که امشب از ساعت 22:30 پذیرای سوسیه‌داد خواهد بود - در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/150961

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب