چه خبر از ترافیک معابر شمال تهران؟

چه خبر از ترافیک معابر شمال تهران؟
شهردار منطقه سه تهران، گفت: بارش برف هیچ یک از معابر شمال شهر پایتخت را دچار اختلال نکرده و ترافیک به صورت روان و عادی در جریان است ضمن اینکه عملیات نمک پاشی هم به اندازه کافی انجام شده است.

به گزارش نجوا خبر، منطقه سه در شمال شرقی پایتخت قرار دارد و بزرگراه های حقانی، شهید همت، مدرس، کردستان و معابر پر ترددی همچون ولیعصر(عج)، پاسداران، میرداماد، شریعتی و ونک در این منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه سه تهران در حاشیه بازدید از ستادهای برف روبی این منطقه به خبرنگار ایرنا، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف، عوامل خدمات شهری منطقه از ساعت اولیه بامداد در آماده باش کامل قرار گرفتند.

حمید جوانی افزود: با شروع بارش برف از ساعت پنج بامداد عملیات شن و نمک پاشی در معابر بزرگراهی و شهری منطقه انجام و هم اکنون در تمامی معابر ۲ نوبت شن و نمک پاشی بطور کامل انجام شده است.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در کلیه معابر این منطقه در حال انجام است گفت: هیچ موردی از یخ زدگی و ‌همچنین لغزندگی در معابر گزارش نشده است.

شهردار منطقه سه با بیان اینکه این منطقه بدلیل وجود بالای مراکز اموزشی، اداری و تجاری در این منطقه شاهد حجم بالای ترددها را شاهد هستیم گفت: تلاش کردیم در زمان بارندگی مردم با کمترین زحمت به مراکز کار و تحصیل برسند و مردم از بارش برف لذت ببرند.

وی گفت: این منطقه با بکارگیری ۸۵۰ نیروی انسانی و ۸۵ دستگاه ماشین آلات تخصصی و غیر تخصصی همچون نمک پاش، محلول پاشی و کامیون تیغه دار مشغول خدمت رسانی هستند.

به گفته او، منطقه سه به یک سایت اصلی و چهار سایت برف روبی مجهز است و در تمامی مخازن نگهداری شن و ماسه شارژ شده است.

شهردار منطقه سه اظهار کرد: طبق دوربین های مرکز کنترل ترافیک تردد خودروها بطور عادی در حال انجام است و مشکلی در این زمینه نداریم.

بارش برف در پایتخت از ساعات نخستین امروز شروع شد و شدت بارندگی در مناطق یک، ۲، ۳ و پنج بیشتر است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15841

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب