ایران خودرو فروش فوق العاده دو خودرو را کلید زد

ایران خودرو فروش فوق العاده دو خودرو را کلید زد
عرضه دو محصول ایران خودرو که پیش تر در سامانه یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار گرفته بود، آغاز شد. موعد تحویل این خودروها پاییز 1402 اعلام شده است.

به گزارش نجواخبر، مدیران ایران خودرو پژو پارس با موتور XU7P و هایما S5 را در دستور کار قرار دادند. این دو خودرو به صورت فروش فوق‌العاده به خریداران عرضه می‌شود. موعد تحویل دو خودروی مورد نظر پاییز سال جاری اعلام شده است.

پژو پارس با موتور XU7P و هایما S5 پیش تر از مسیر سامانه یکپارچه فروش به متقاضیان عرضه شده بود. آن دسته از خریدارانی که توانستند در زمان ثبت نام نسبت به نام نویسی برای این خودروها اقدام کنند باید کل مبلغ اعلامی از سوی ایران خودرو را به حساب این خودروساز واریز کنند.

خریداران پژو پارس با موتور XU7P باید حدود 294 میلیون تومان را برای در اختیار گرفتن خودروی مورد نظر خود، پرداخت کنند. طرفداران هایما S5 نیز باید حول و حوش 984 میلیون تومان را در اختیار ایران خودرو قرار دهند.

آن طور که از اطلاعیه ایران خودرو برای تحویل دو خودروی نام برده شده مشخص است، آبی های جاده قصد دارند پژو پارس های واگذار شده را تنها با رنگ سفید واگذار کنند. اما هایما S5 با پنج رنگ در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفن. این خودروی مونتاژی چینی با رنگ های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای و زغالی در این طرح فروش فوق‌العاده حضور خواهند داشت.

ایران خودرویی‌ها ابتدا پژو پارس را به مشتریان واگذار می‌کنند و در ادامه به سراغ تحویل هایما S5 خواهند رفت.

ایران خودرو در مرحله اول فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش حضور داشت و در پایان مرحله اول اعلام کرد که ظرفیت فروش این خودروساز تا پایان سال جاری پُر شده، بنابراین نمی‌تواند در طرح های فروش آتی از مسیر سامانه یکپارچه فروش حضور داشته باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161052

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب