واکنش وزیر آموزش و پرورش به منوی لاکچری مدارس آقازاده‌ها: به ما ارتباط ندارد!+فیلم

در حالیکه 7 هزار مدرسه در کشور آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی ندارند در مدارس فرزندان پولدارهای شهر تهران از شیشلیک تا کنتاکی با قیمت های نجومی سرو می‌شود.

به گزارش نجواخبر، رکنا نوشت: در شرایطی که ۷ هزار مدرسه در کشور آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی ندارند دانش‌آموزان خانواده های پولدار شهر تهران روزانه از منوی لاکچری مدرسه غذا سفارش داده و صرف ناهار می‌کنند.

امروز خبرنگار رکنا منوی غذای یکی از مدارس تهران که گفته می‌شود برای فرزندان ثروتمندان است به وزیر آموزش و پرورش نشان داد تا وزیر را در مورد این شرایط که نشانه‌هایی از تبعیض در فضای آموزشی است روشن کند.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به رکنا مبنی بر اینکه آیا این منوی غذایی مدرسه غیر دولتی با عدالت آموزشی که همیشه از آن صحبت می‌شود هماهنگی دارد یا خیر گفت: عدالت آموزشی را نباید با این حاشیه‌ها ترکیب کرد. این ارتباطی به مدرسه و آموزش و پرورش ندارد. ما بر منوی غذایی مدارس غیر دولتی نظارتی نمی‌کنیم.
وی در پاسخ به اینکه آیا غذای ۴۰۰ هزار تومانی مورد تأیید این وزارتخانه است؟ افزود: ما هیچ حرکتی که بوی اشرافیت داشته باشد را تأیید نمی‌کنیم. خانواده‌ها باید کمک کنند این اتفاق نیفتد.

او تاکید کرد: ما بر کیفیت آموزش باید نظارت کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161249

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب