هشدار ژاوی: حق نداری ال‌کلاسیکو را از دست بدهی

هشدار ژاوی: حق نداری ال‌کلاسیکو را از دست بدهی
گاوی باید بسیار هوشیار باشد تا امشب برابر گرانادا کارت نگیرد چون خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو را حس خواهد کرد.

به گزارش نجواخبر، گاوی در این فصل گامی رو به جلو برداشته و به بازیکنی غیرقابل انکار در نقشه های ژاوی هرناندز تبدیل شده اما یکی از ایراداتی که می‌توان به گاوی گرفت، کارت های زیادی است که دریافت می‌کند. در بازی اخیر بارسا در لیگ قهرمانان برابر پورتو او از زمین بازی اخراج شد. با دو کارت زردی که او برابر پورتو گرفت، این بازیکن اندلسی اکنون در 10 بازی فصل، 6 کارت در کارنامه دارد.

سرمربی بارسا پس از پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال گفت: «فکر می‌کنم گاوی خیلی خوب خودش را کنترل می‌کند و امروز یک استثنا بود. ما به او کمک می‌کنیم تا به بلوغ برسد و فکر می‌کنم از زمانی که مربی بارسا شده‌ام، او خیلی پیشرفت کرده است. گاوی خیلی خوب می‌جنگد و فکر می‌کنم کارت زرد دوم او اشتباه بود.»

این واضح است که گاوی باید روی خودکنترلی و مدیریت بهتر احساساتش در بازی های پرفشار بیشتر کار می‌کند تا اخطارها را به حداقل برساند. ژاوی از این حیث به او هشدارهای لازم را داده است.


گاوی به خصوص امشب در مقابل گرانادا باید بسیار مراقب باشد. اگر او امشب کارت بگیرد، در بازی بعدی برابر بیلبائو خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو را حس خواهد کرد. او سه کارته است و در صورت چهار کارته شدن، بازی برابر بیلبائو برای او خطرناک می‌شود. بارسا پس از بازی مقابل بیلبائو باید به مصاف رئال برود و گاوی حق ندارد این بازی را از دست بدهد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161481

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب