پیروزی با ارزش آرسنال در بازی با منچسترسیتی

پیروزی با ارزش آرسنال در بازی با منچسترسیتی
تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در زمین آرسنال شکست خورد.

به گزارش نجواخبر، در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، امشب یکشنبه آرسنال نایب‌قهرمان فصل قبل در ورزشگاه امارات، به مصاف منچسترسیتی رفت و توانست یک بر صفر پیروز شود.

در دقیقه ۸۶، گابریل مارتینلی آرسنال را به گل رساند تا توپچی‌ها ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاورند. با این نتیجه آرسنال ۲۰ امتیازی شد و تنها به خاطر گل زده کمتر نسبت به تاتنهام صدرنشین در رده دوم جدول قرار گرفت. سیتی اما صدر جدول را از دست داد و با ۱۸ امتیاز به رده سوم سقوط کرد.

در واقع آرسنال پس از ۱۲ بازی متوالی در لیگ برتر انگلیس، سرانجام توانست مقابل سیتی به برتری دست یابد. این در حالی بود که بوکایو ساکا ستاره آرسنال در این دیدار غایب بود و برای تیمش بازی نکرد.

ساکا که در هشت بازی اول این فصل چهار گل زده و چهار پاس گل داده است، ستاره اصلی توپچی‌های لندن در این فصل بوده و نبودش در دیدار برابر سیتی تا حد زیادی حس شد.

آرسنال از سال ۲۰۱۵ تاکنون منچسترسیتی را در لیگ برتر شکست نداده بود و در نهایت آرتتا و تیمش در این دیدار دست به کار بزرگی زدند و دومین باخت پیاپی سیتی در لیگ برتر را به این تیم تحمیل کردند.

پیش از این بازی، لیورپول مهمان برایتون بود و در یک بازی حساس به تساوی ۲ بر ۲ رسید. محمد صلاح در دقایق ۴۰ و ۴۵ برای لیورپول در این دیدار گلزنی کرد ولی در نهایت تنها یک امتیاز به تیم یورگن کلوپ رسید.

برایتون با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت و لیورپول هم با ۱۷ امتیاز در رده سوم جدول ایستاد.

در سایر دیدارها وستهم و نیوکاسل به تساوی ۲ بر ۲ و ولورهمپتون و آستون‌ویلا نیز به تساوی یک بر یک رسیدند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161488

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب