آماده باش هلال احمر/ باد و باران شدید در برخی استان‌ها

آماده باش هلال احمر/ باد و باران شدید در برخی استان‌ها
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت: براساس پیش بینی بارش قابل ملاحظه باران و وزش شدید باد برای امروز دوشنبه، فردا و چهارشنبه امدادگران هلال احمر، در آمادگی کامل به سر می‌برند.

به گزارش نجواخبر، بابک محمودی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی احتمال بارش باران و وزش باد شدید در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال شرق خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، تهران، البرز، ارتفاعات در استان‌های قزوین و زنجان در روز چهارشنبه وجود دارد.

وی افزود: بر این اساس و پیش بینی بارش قابل ملاحظه باران و وزش شدید باد برای امروز دوشنبه، فردا و چهارشنبه امدادگران هلال احمر در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به سر می‌برند.

همچنین از امروز دوشنبه لغایت سه شنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و مرکزی بارش باران و وزش باد خواهیم داشت که در این راستا، امدادگران این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.
وی در ادامه گفت: از شهروندان درخواست داریم تا برای کاهش خطرات، در صورت امکان، سفر نکنند و در صورت تردد، تجهیزات کافی به همراه داشته باشند و کوهنوردان بهتر است که در فضای جوی نامساعد، از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/16425

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب