مهدی کوهی در کنگره بین المللی مهندسی عمران :

محصولات ذوب آهن اصفهان ضامن ایمنی، کاهش هزینه و سرعت در ساخت وساز

محصولات ذوب آهن اصفهان ضامن ایمنی، کاهش هزینه و سرعت در ساخت وساز
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران که امروز در دانشگاه علم و صنعت ایران آغاز به کار کرد گفت : این مجتمع عظیم صنعتی در حال گذار از محصولات سنتی به صنعتی است و در این راستا با تولید ریل پیشران توسعه حمل و نقل ریلی شده و با تولید تیرآهن های با پهن در خدمت توسعه صنعت ساختمان کشور است .

به گزارش نجواخبر، وی افزود : در حال حاضر ذوب آهن اصفهان ،انواع تیرآهن بال پهن از سایز ۱۲ الی ۲۴ را تولید کرده و از سایز ۲۶ تا ۳۰ نیز امیدوارم تا پایان سال به بازار عرضه شود.
کوهی در این کنگره که بزرگترین رویـداد علمی سالانـه مهندسی عمران در سطح کشور است، افزود : تیر آهن های بال پهن از مزیتهایی نظیر تحمل پذیری فوق‌العاده بالا در مقابل زلزله،تسریع در ساخت،قیمت تمام شده ساختمان،کمک به حفظ محیط زیست،امکان جابه‌جایی اسکلت فلزی،وزن سبک تر ساختمان و ایجاد مقاومت بسیار بالا در بین طبقات برخوردار است که به گواه صاحب نظران صنعت ساختمان در دنیا، شاه بیت اصلی ساخت‌وساز به شمار می‌روند.
وی اظهار داشت : استفاده از انواع تیرآهن های بال پهن از جمله در طرح نهضت ملی مسکن می‌تواند انقلاب عظیمی را در ساختمان سازی ایمن و سریع در کشور رقم بزند .
مدیرعامل ذوب آهن گفت : در تولید میلگرد نیز به سمت تولید محصولات خاص رفته‌ایم و در این راستا قراردادی برای تولید ۱۰۰ هزار تن پروفیل ۷۰cr۲ بسته‌ایم .
کوهی افزود : خدمت بزرگ دیگر ذوب آهن به صنایع معدنی تولید انواع آرک تونلی است که جایگزین آرک های چوبی شده و نه تنها در ایجاد جبهه های کاری جدید در معادن نقش دارد، ایمنی برای معدنکاران را افزایش می‌دهد .
ذوب آهن اصفهان با برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه جانبی این کنگره نیز حضور دارد و محصولات جدید خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.
سیزدهمین کنگره بین‌المللی مهندسی عمران از ۲۵ تا ۲۷ مهر ماه سال ۱۴۰۲ در دانشگاه علم و صنعت در حال برگزاری است. این کنگره که بزرگترین رویـداد علمی سالانـه مهندسی عمران در سطح کشور می‌‌بـاشد، در ادامه مجموعه کنگره هـای مـلّی و بین‌المللی است که تحت نظارت هیئت امناءِ متشکل از نمایندگان شانزده دانشگاه و پژوهشگاه برتر کشور به صورت سالیانه برگزار می‌شود.
این گنگره بستری است برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناورانه متخصصان دانشگاهی و فعالان صنعت ساخت (شامل مشاوران، پیمانکاران و دیگر ارائه‌دهندگان خدمات مهندسی).

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171748

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب