بازهم بدشانسی: هافبک رئال دوباره مصدوم شد

بازهم بدشانسی: هافبک رئال دوباره مصدوم شد
دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، در جریان تمرینات این تیم در روز گذشته بار دیگر دچار مصدومیت شد.

به گزارش نجواخبر، سبایوس علاقه زیادی به ادامه حضورش در رئال مادرید داشت و با نمایش خوبی که در مقطع پایانی فصل گذشته ارائه کرد، مدیران این باشگاه را مجاب کرد که قراردادش را تمدید کنند.

او با انگیزه زیادی تمرینات پیش فصل را شروع کرد، اما خیلی زود شرایط برای او سخت شد و مصدومیت عضلانی باعث شد که نتواند تیمش را در ابتدای فصل جدید همراهی کند.

انتظار می‌رفت که این بازیکن بتواند پس از طی کردن روند درمانش بار دیگر به ترکیب رئال برگردد و در اختیار کارلو آنچلوتی قرار بگیرد، اما مصدومیت او طولانی‌تر از حد انتظارش شد. اما در نهایت توانست بار دیگر به تمرینات گروهی اضافه شود.

تلاش سبایوس برای بازگشت به دوران اوج با تمرینات سخت ادامه داشت، اما روز گذشته اعلام شد که این بازیکن تمرینات رئال را به دلیل احساس دردی که در عضلاتش داشته ترک کرده است.

حالا یکی از خبرنگاران نزدیک به رئال مادرید اعلام کرده که ماهیچه ران پای راست او دچار پارگی جزئی شده و به همین دلیل او باز هم باید مدتی را دور از میادین سپری کند تا روند درمانش تکمیل شود.

گفته می‌شود که سبایوس احتمالا می‌تواند برای بازی رئال مادرید برابر رایو وایه‌کانو که در تاریخ پنجم نوامبر برگزار خواهد شد بار دیگر به فهرست این تیم برگردد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171825

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب