تاتنهام 2-0 فولام: لیگ برتر یک مدعی جدید دارد!

تاتنهام 2-0 فولام: لیگ برتر یک مدعی جدید دارد!
تیم تاتنهام در یک بازی خانگی در لیگ برتر موفق شد با نتیجه 2-0 فولام را شکست دهد.

به گزارش نجواخبر، تیم تاتنهام در ادامه نتایج درخشان خود در این فصل توانست با ارائه یک بازی مسلط و برتر در ورزشگاه ومبلی و با حضور هواداران فولام را شکست دهد و با 23 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار بگیرد. این تیم دو امتیاز با نزدیک‌ترین تعقیب کنندگان خود، منچسترسیتی و آرسنال فاصله دارد.


تاتنهام کاملا بازی را مسلط شروع کرد و از ابتدای بازی مالیکت توپ را در اختیار داشت، اما عمدتا بازی در میانه‌های میدان در جریان بود و این تیم به جز یکی دو شوت در چارچوب موفق نشد خطری جدی روی دروازه میهمان ایجاد کند.

اما تیم آنگه پوستکوگلو با فرصت طلبی از اولین موقعیت خود در دقیقه 36 استفاده کردند. در سمت چپ نیمه زمین فولام توپ به ریچارلیسون رسید و این بازیکن با یک پاس هوشمندانه و سر ضرب سون هیونگ مین را صاحب توپ کرد و این بازیکن بعد از یک چرخش دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه فولام را باز کرد.


بعد از این گل تاتنهام ده دقیقه پایانی نیمه اول را مدیریت کرد و با حفظ مالکیت توپ مانع ایجاد خطر روی دروازه خودی شد. در دقیقه اول وقت اضافه نیمه اول یک برخورد در محوطه جریمه فولام بین پیر هویبرگ و کلوین باسی صورت گرفت که بازیکنان تاتنهام به امید خطای پنالتی به سمت داور هجوم بردند اما بعد از بررسی کمک داور ویدیویی، به درستی مشصض شد که پنالتی در کار نبوده است.

در آغاز نیمه دوم، تاتنهام باز هم هوشمندانه و رو به جلو بازی کرد و با حملات پراکنده موقعیت حمله را از حریف گرفت و شانس‌های تیم را هم با شوت‌های خارج از محوطه جریمه امتحان کرد. این حملات در دقیقه 54 به ثمر نشست. باسی، مدافع فولام توپ را در کنج راست زمین خودی در درگیری با هویبرگ از دست داد و سون توانست آن را بدست آورد و به جیمز مدیسون برساند و این بازیکن هم هیچ اشتباهی برای زدن گل دوم مرتکب نشد.

بازی در ادامه آرام و کم افت و خیز دنبال شد و بیشتر مواقع توپ در میانه‌های میدان در جریان قرار داشت. در یکی از درگیری‌ها در میانه میدان پپه سار از ناحیه عضله پا مصدوم شد و جای خودش را به اولیویه اسکیپ داد. پوستکوگلو همه بازیکنانی را که در پیروزی تیم درگل‌ها نقش داشتند، در نیم ساعت پایانی تعویض کرد تا به آنها استراحت بدهد.

در نهایت تاتنهام در یک بازی حساب شده و درخشان دیگر موفق شد فولام را شکست دهد و جایگاه خودش را در صدر جدول لیگ برتر محکم کند. بازی بعدی این تیم در لیگ برتر خارج از خانه مقابل کریستال پالاس خواهد بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171926

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب