شناسایی ۱۹۰ نانوایی متخلف در تهران/۳۰ واحد نانوایی پلمب شد

شناسایی ۱۹۰ نانوایی متخلف در تهران/۳۰ واحد نانوایی پلمب شد
معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: در راستای بازرسی از نانوایی‌های پایتخت، ۱۹۰ نانوایی متخلف شناسایی و با آنها برخورد قانونی شد.

به گزارش نجواخبر، احمد قیومی اظهار کرد: عمده تخلفات نانوایی‌های شهر تهران بر اساس شکایات مردم در ماه‌های شهریور و مهر بوده است.

وی افزود: بیشتر تخلفات نانوایان گرانفروشی با عرضه نان کنجدی اجباری، کم فروشی و عدم کیفیت بوده که برخوردهای صورت گرفته است.

به گفته قیومی، طبق قانون با توجه به نوع و تعدد تخلفات، ۳۰ واحد نانوایی پلمب، ۶۰ واحد نانوایی اخطار و نصب بنر، ۱۰۰ واحد نانوایی به توقیف حواله آرد محکوم شدند.

فرماندار تهران ادامه داد: در این خصوص تیم‌های سازمان تعزیرات و فرمانداری بصورت نامحسوس نسبت به بازدیدهای میدانی اقدام کرده و با نانوایان متخلف برخورد می‌کنند.

وی تاکید کرد: دلیلی ندارد که نانوایان بدون مصوبه‌ای اقدام به افزایش قیمت نان کند به همین منظور لیست قیمت نان در تمامی نانوایی‌ها باید در معرض دید عموم باشد و اگر قیمت بالاتر از مصوبه باشد مردم حتما مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع دهند.

فرماندار تهران یادآور شد: همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود هیچ مصوبه‌ای در خصوص افزایش قیمت نان نداریم و نانوایان متخلف زیر ذره بین تیم‌های سازمان تعزیرات و بازرسی قرار دارند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171934

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.