ملوان 0 - 0 پرسپولیس/ کار قرمزها در انزلی گره خورد +حواشی

ملوان 0 - 0 پرسپولیس/ کار قرمزها در انزلی گره خورد +حواشی
پرسپولیس در بازی با ملوان حداقل موقعیت خطرناک را خلق کرد و اسیر بازی هوشمندانه شاگردان تارتار شدند.

به گزارش نجوا خبر، تلاش پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول در بندر انزلی ناکام ماند؛ بازی پرسپولیس تهران و ملوان انزلی که از ساعت 16 امروز شروع شده بود بدون گل با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

ترکیب ملوان:
افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی (امین پورعلی «۸۰)، مهران احمدی (ابوذر صفرزاده» ۶۵)، رضا جعفری (مسعود زائرکاظمینی «۶۵ (محمدرضا بردبار» ۵+۹۰)، سهیل فداکار (محمدرضا سلیمانی '۴۶)
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی (مهدی ترابی «۴۶)، سعید صادقی (امید عالیشاه» ۶۵)، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد عمری (نبیل باهویی «۷۶) و شهاب زاهدی (میلاد سورگی» ۴۶)
سرمربی: یحیی گل محمدی

برخی از حواشی بازی:

* برخی از هواداران ملوان در لحظه گرم کردن بازیکنان پرسپولیس، علیه سیدجلال حسینی مربی کنونی سرخ‌ها موضع گرفته و شعار سر دادند. مدافع انزلی‌چی اسبق ملوان که در این تیم به فوتبال ایران معرفی شد، فرصت خداحافظی با پیراهن این تیم را به دست نیاورد و حتی بازی خداحافظی وی که قرار بود در قالب دو تیم پرسپولیس و ملوان برگزار شود بعد از شکل‌گیری حواشی عجیب لغو شد.

*بهمن صالح‌نیا چهره مطرح و خوشنام انزلی‌چی‌ها پیش از بازی در استادیوم حضور یافت و در شرایطی که به دلیل شرایط سنی‌اش از سوی برخی از همراهان مشایعت می‌شد، به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* یکی از سکوهای پشت دروازه در ابتدای بازی اجازه حضور طرفداران روی نیمکت را نداد و این در حالی بود که هواداران مدعی بودند در سایت بلیت‌فروشی این بخش را خریداری کرده‌اند و به این موضوع به شدت معترض بودند که حتی همراهی شعار اعتراضی دیگر سکوها را نیز به همراه داشت. در نهایت با پیگیری‌های صورت گرفته، اجازه نشستن به هواداران روی این سکوها نیز داده شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/182035

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب