بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با نجوا خبر:

شرایط امروزِ سرخپوشان «آرامش قبل از طوفان» است/ فقط حاشیه می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد

شرایط امروزِ سرخپوشان «آرامش قبل از طوفان» است/ فقط حاشیه می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر باز بخواهند با همین روند پیش بروند، اگر بخواهند مصاحبه کنند و تیم را به حاشیه ببرند، صددرصد جلوی سپاهان هم نتیجه نمی‌گیریم.

بهزاد داداش زاده، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار نجواخبر در خصوص وضعیت پرسپولیس و تأثیر حواشی به وجود آمده در روند رو به افول پرسپولیس گفت: من همیشه گفتم بازهم می‌گویم تنها تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد حاشیه‌ است. متأسفانه قبلا دیگران برای ما حاشیه به وجود می‌آوردند این دفعه خود این‌ها حاشیه به وجود می‌آورند، از خود مدیرعامل بگیر تا دیگران. بازیکن النصر حاشیه را آورد، ما را کوچک کرد تا بزرگترین مشکل الان پرسپولیس که خود یحیی شده که تمرکز لازم را ندارد و باعث می‌شود آرامش تیم به هم بخورد. اصلا نمی‌دانم چرا یحیی اینطور شده است؟!
وی افزود: درست است که من شنیدم که خیلی از بچه‌ها در بازی با استقلال تاجیکستان مریض بودند، مشکل داشتند یا سرما خوردند؛ همه این‌ها درست ولی ما در تمام خطوط غیر از دروازه‌بان و دفاع چپ، بازیکن جایگزین خوبی داریم. دیدیم متأسفانه پرسپولیس تمرکز لازم نداشت و خیلی مغرورانه بازی کرد. خوب بازی کرد ولی جز خوب بودن سه امتیاز برای ما مهم است.

داداش زاده ادامه داد: من از افشین هم خورده می‌گیرم، او دوست و همبازی من بود و فوق‌العاده آدم منطقی بود نمی‌دانم چرا در بازی این‌ها قرار گرفت. متأسفانه همه فهمیدند تنها تیمی که می‌تواند پرسپولیس را شکست دهند، حاشیه است. تنها کسانی که آسیب می‌بینند طرفداران پرسپولیس هستند و هیچکس جز طرفداران آسیبی نمی‌بیند.

این پیشکسوت خطاب به درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت: از ایشان می‌خواهم که به خودت بیایی و این پولهایی که برای این و آن خرج می‌کنی برای تیم خرج کنی. پنج میلیارد فرشی که به رونالدو دادی خرج تیم می‌کردی. او فرش برایش معنی نداشت، تموم شد و رفت. ولی حواشی و مشکلات هنوز هست. بچه‌ها هنوز پول نگرفتند، بچه‌ها مشکل مالی دارند، اگر با مربی می‌خواهی قرارداد ببند اگر نمی‌خواهی عوضش کن، تکلیف را مشخص کن. یحیی اولین نفر پرسپولیس نیست و آخرین نفر نیست این همه مربی آمدند و رفتند از علی پروین که بزرگتر نبود، او هم رفت. در آخر پرسپولیس می‌ماند و طرفدارهایش. خیلی از بازیکنان آمدند و رفتند ولی پرسپولیس می‌ماند و طرفدارهایش اگر مشکلی هست باید یکی مرد باشد، شجاعت داشته باشد واقعیت‌ها را به طرفداران بگوید نه اینکه برای منافع خودشان جانبداری کنند. احساس من بر این است که در هیئت مدیره در مدیرعامل و سرمربی حتی بعضی از بازیکنان دارند برای منافع خودشان جانبداری می‌کنند که این بد است.

داداش زاده به طرفداران تیم گفت: فقط می‌توانم بگویم صبور باشند. باید تیم خودشان را حمایت کنند. این طرفداران‌ نمی‌توانند به باشگاه بروند و شعار بدهند درویش برو یحیی برو یا بمان. به هر حال باید این‌ها صادق باشند، باید با مردم صادق باشند؛ سرمایه‌ی پرسپولیس همین طرفداران هستند. همین الان در بازی با استقلال تاجیکستان کلی طرفدار پرسپولیس بود. این‌ها از کجا آمدند؟ باید این‌ها را درک کنند.

او در ادامه افزود: متأسفانه ما سه امتیاز حساس را با تساوی عوض کردیم و دیروز، روز تمرکز یحیی نبود من نمی‌دانم چرا ترابی را عوض کرد. باید پاسخ‌گو باشد شاید گزینه ندارد دستش بسته بوده، من شنیدم که خیلی از بازیکنان مریض بودند همه اینها درست ولی همه اینها آرامش قبل از طوفان است.
به گفته وی، اگر پرسپولیس حاشیه نداشته باشد، مطمئنا هم در لیگ و هم در آسیا می‌تواند موفق باشد.

داداش زاده تاکید کرد: اگر باز بخواهند با همین روند پیش بروند، اگر بخواهند مصاحبه کنند و تیم را به حاشیه ببرند، صددرصد جلوی سپاهان هم نتیجه نمی‌گیریم، سپاهانی که دیروز واقعا موفق بود خیلی هم موفق بود. ببینید سپاهان فهمید باید از حاشیه دوری کند، شما اصلاً دیده‌اید سپاهان اخیراً مصاحبه الکی کند؟ ولی پرسپولیس همچنان درگیر مصاحبه های پوچ و بی‌معنی است.
این پبیشکسوت با بیان اینکه شانس پرسپولیس در آسیا خیلی کم است؛ گفت: اگر حاشیه غلبه بکند، شانس کمی دارد. باید از حاشیه دور باشد. پرسپولیس تیم خوبی است و می‌تواند در آسیا موفق باشد به شرطی که از حاشیه دوری کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192275

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب