توضیحات سازمان هدفمندی یارانه‌ها در مورد تاخیر در پرداخت یارانه‌ی آبان

توضیحات سازمان هدفمندی یارانه‌ها در مورد تاخیر در پرداخت یارانه‌ی آبان
روز گذشته یارانه مرحله ۱۵۳ آبان به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شد اما برخی افراد به دلیل بروز مشکل یارانه را با تاخیر دریافت کردند.

به گزارش نجواخبر، بر اساس اطلاعیه شماره ۲۶ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه مرحله ۱۵۳ (آبان ۱۴۰۲) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شد. در عین حال برخی شهروندان عنوان کردند که یارانه آنها واریز نشده است.

حسینی، مدیر اطلاع‌رسانی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره واریز نشدن یارانه برخی افراد گفت: یارانه بیشتر افراد به حساب سرپرستان خانوار واریز شده، اما این ماه به دلیل بروز مشکل فنی و نرم افزاری برخی بانک ها، ‌ یارانه‌ها مشتریان به تدریج تا آخر هفته واریز می‌شود و مشکلی در این زمینه نیست.

وی تاکید کرد یارانه هیچ کس خذف نشده است.

در حال حاضر حدود ۲۴ میلیون خانوار به تعداد حدود ۷۸ میلیون نفر در دهکهای ۴ تا ۹ یارانه معیشتی ماهانه ۳۰۰ هزار تومان و برای ۳ دهک کم درآمد ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۳ مربوط به آبان ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز شده و از امروز قابل برداشت است.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۳ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192345

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب