گزارش تصویری از راهپیمایی سراسری در حمایت از کودکان غزه/ پیروزی با حماس است، اسرائیل در هراس است

گزارش تصویری از راهپیمایی سراسری در حمایت از کودکان غزه/ پیروزی با حماس است، اسرائیل در هراس است
مردم سراسر کشور از دقایقی پیش با حضور در خیابان‌های شهرهای مختلف ضمن اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش نجواخبر، مردم تهران دقایقی پیش با حضور در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب ضمن اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

این راهپیمایی در شهرهای دیگر کشور نیز در حال برگزاری است، راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در برخی شهرها نیز صبح امروز برگزار شد. در تهران نیز، مردم با در دست داشتن تصاویری از کودکان شهید غزه، یاد آن‌ها را گرامی داشته و انزجار خود از چنین جنایاتی نشان دادند.

تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت نیز در دستان راهپیمایان قرار دارد.

برخی مردم نیز با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی که روی آن شعارهایی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی نوشته شده؛ جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرده‌اند.

بیشتر حاضران در راهپیمایی ضد صهیونیستی امروز با پرچم حریفت منم به میدان انقلاب آمده‌اند. همچنین؛ بسیاری از خانواده‌ها کودکان و نوزادان خود را به همراه دارند.

«این سند فتنه صهیون بود»، «یا ایها المسلمون، غزه شده غرق خون»، «پیروزی با حماس است، اسرائیل در هراس است» و «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس» شعارهای مردم حاضر در راهپیمایی امروز است.

«گروه سرود ری‌نوا» نیز به اجرای سرودهای ضد صهیونیستی پرداخت.

«مصطفی نوری» شاعر آیینی نیز، اشعاری را در مدح مقاومت فلسطین بیان کرد. بخشهایی از این اشعار در ادامه آمده است؛

یک طرف شادی و آواز و می‌شرب حیا
یک طرف فاجعه در فاجعه طوفان بلا
روز و شب در نظر اهل نظر گم شده است
آینه مضحکه کژدم شده است

بسته شد پلک شب از دلهره در بیتابی
تارشد عینک شورای حقیقت یابی
سازمان ملل ای مدعی صلح و صفا
حافظ امنیت اینه هنگام بلا
کم در این فاجعه همسفره قابیل شوید
کم خدنگ پر پرواز ابابیل شوید

یک سگ غربی اگر تب بکند می‌فهمید
ولی از درک چنین فاجعه‌ای بی سهمید

نفس غزه به تنگ آمده وقت یاری‌ست
صبح صادق شده هنگامه ان بیداریست
موج طوفان الاقصی شده غران باشید
یک به یک آینه در آینه طوفان باشید

قرار است، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان ضد صهیونیستی در میدان انقلاب تهران سخنرانی کند.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در اجتماع حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین در میدان انقلاب تهران حضور پیدا کرد.

حضور مردم سمنان در راهپیمایی ضد صهیونیستی

مردم سمنان با تجمع در میدان سعدی، معراج شهدا با سر دادن شعارهای مختلف و حمل پلاکارد و پرچم فلسطین انزجار خود را از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کردند.

همچنین، مردم سایر شهرهای استان سمنان همچون شاهرود، گرمسار، مهدی‌شهر، آرادان و سرخه نیز در حمایت از مردم مظلوم غزه به خیابان‌های آمدند.

خروش تبریزی‌ها در چله خونین غزه

مردم ولایت مدار تبریز در چله خونین غزه و در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم و حمایت از مبارزان فلسطین، در تبریز در سنگ فرش ارک تبریز تجمع کردند.

حضور کودکانی و دخترانی که عروسک‌هایی در دست داشتند تا با کودکان مظلوم غزه اظهار همدردی کنند نیز در این مراسم قابل توجه بود.

ارومیه؛ یکپارچه در حمایت از فلسطین و غزه

اجتماع مردمی حمایت از کودکان غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونسیتی صبح امروز از ساعت ۱۰ صبح در ارومیه نیز برگزار شد؛ اقشار مختلف مردم ارومیه در این تجمع بار دیگر ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونسیتی از کودکان مظلوم غزه حمایت کردند.

اردبیلی‌ها؛ پشتیبان مردم غزه

مردم استان اردبیل همزمان با سراسر ایران اسلامی باری دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی و تجمع‌های امروز، ضمن حمایت از مردم فلسطین انزجار خود از رژیم منحوس صهیونیستی و کودک‌کش را اعلام کردند.

راهپیمایی مردم ولایت‌مدار استان اردبیل در شهرستان‌های مختلف در زمان و مکان مشخص انجام شده و فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک صدا در سراسر استان طنین انداز شد.

مردم علاوه بر شهر اردبیل در شهرهای مشکین شهر، پارس‌آباد مغان، خلخال و بیله سوار نیز به میدان حمایت از مردم فلسطین آمدند.

حمایت بوشهر از غزه با شعار «آمریکا، اسرائیل این آخرین پیام است؛ امت اسلامیان آماده قیام است»

اقشار مختلف مردم بوشهر امروز با تجمع در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» جنایت‌ها، خباثت‌ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی و حامیانش در فلسطین را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حمل تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم ستمدیده و مظلوم «غزه» بار دیگر خواستار توجه جامعه جهانی به این نسل‌کشی در مناطق اشتغالی شدند.

بوشهری‌ها در این تجمع با فریاد « الله اکبر»، « فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «آمریکا، اسرائیل این آخرین پیام است؛ امت اسلامیان آماده قیام است»، «مرگ بر سه ابلیس آمریکا، اسرائیل و انگلیس»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن» و «مرگ بر صهیونیست» ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه، انزجار خود را از جنایت های رژیم اشغالگر قدس ابراز داشتند.

حضور کارمندان، بازاریان، دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب حوزه علمیه، زنان خانه دار و سایر اقشار جامعه در این مراسم گویای احساس مسئولیت همه اقشار به موضوع فلسطین و جنایاتی است که توسط رژیم صهیونیستی این روزها در « غزه » در حال اتفاق افتادن است.

تا کنون بیش از ۴۷۱۰ کودک در غزه به واسطه حملات وحشیانه اسرائیل به شهادت رسیده‌اند و تصاویر منتشر شده از این جنایات موجب شده تا بسیاری از مردم دنیا نسبت به اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها خشمگین شوند و به ان اعتراض کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192503

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب