تشییع جنازه پروانه معصومی در فرحزاد تهران

مراسم خاکسپاری پروانه معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون، صبح امروز در امامزاده ابوطالب تهران برگزار شد.

به گزارش نجواخبر، مراسم خاکسپاری پروانه معصومی (بازیگر سینما و تلویزیون) صبح امروز چهارشنبه (هشتم آذر ماه) در امامزاده ابوطالب منطقه فرحزاد برگزار شد.

علی دهکردی (مدیرعامل خانه سینما)، احمد میراعلایی (تهیه‌کننده) و حمید شاه‌آبادی (معاون سابق سیما) از حاضران در این مراسم بودند.

احمد میرعلایی در بخشی از این مراسم یادآور شد که به درخواست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست سازمان صداوسیما امروز قرار بود در مسجد بلال مراسمی برگزار شود که خانواده پروانه معصومی تأکید کردند به دلیل هوای بارانی نمی‌خواهند موجب زحمت دیگران شوند. او در ادامه گفت: پروانه معصومی هنرمندی مردمی بود که جمیع مردم ایران از درگذشت او ناراحت شدند و فوت ایشان همزمان با ایام سوگواری و ایام فاطمیه بی‌دلیل نیست. امروز سینما انسان بزرگی را از دست داد.

علی دهکردی (مدیرعامل خانه سینما) هم در سخنانی در مراسم خاکسپاری پروانه معصومی گفت: این سوگ بزرگ برای همه ما غافلگیرکننده بود. به تصمیم خانواده ایشان برای خاکسپاری در این مکان احترام گذاشتیم ولی مراسمی در خور شأن ایشان برگزار خواهیم کرد. پروانه معصومی بسیار محبوب و دوست‌داشتنی بود و همه عاشق مهربانی‌اش بودند. ما یک ستاره واقعی و با ارزش را از دست دادیم.

در بخش دیگری از این مراسم پیام تسلیت رئیس‌جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس صداوسیما برای درگذشت پروانه معصومی قرائت شد.

پس از خواندن نمایش میت، این بازیگر فقید بر دوش دوست‌دارانش برای خاکسپاری رهسپار شد.

پروانه معصومی ظهر ششم آذرماه به علت عارضه ریوی در ۷۹ سالگی درگذشت. روز گذشته در شهر رشت که محل سکونت این بازیگر بود، مراسمی به پاس سال‌ها فعالیت هنری این بازیگر برگزار و در ادامه پیکر او برای تشییع به تهران منتقل شد.

 

تشییع جنازه پروانه معصومی در فرحزاد تهران

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/202770

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب