مرادی: والیبال حتماً به روزهای طلایی برمی‌گردد

مرادی: والیبال حتماً به روزهای طلایی برمی‌گردد
سرپرست فدراسیون والیبال در نشست خبری به تمجید از دستاوردهای رئیس قبلی این فدراسیون پرداخت

به گزارش نجوا خبر، وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال در نشست خبری خود که امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد اظهار داشت: از زحمات محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال تشکر می‌کنم. او ۱۷ سال در فدراسیون والیبال زحمت کشید و موفقیت های چشمگیری را به جای گذاشت.

وی ادامه داد: روح مرحوم یزدانی خرم شاد که در فدراسیون والیبال بذری را کاشت و پس از او پرچم به داورزنی سپرده شد. والیبال ایران در بین رشته‌های گروهی تنها رشته‌ای است که در سطح جهان سرآمد است.

سرپرست فدراسیون والیبال درباره تغییرات در ساختار فدراسیون تصریح کرد: تلاش می‌کنیم ساختار فدراسیون به گونه‌ای باشد که کارها به شکل روانتر انجام شود.

مرادی گفت: کسانی که در فدراسیون حضور دارند، توانایی‌های مدیریتی آنها ملاک است. انشاالله دست به دست هم بدهیم تا به والیبال خدمت کنیم. درباره حال والیبال ایران فراموش نشود ما در رده جوانان قهرمان جهان شدیم و در نوجوانان نایب قهرمان جهان. در خصوص بزرگسالان من نام نتایج را ناکامی مقطعی می‌گذارم.

وی تصریح کرد: تیم‌ها هم می‌بازند و هم پیروز می‌شوند. چیزی که باعث نگرانی شد این بود که نتایج بر اساس اشتباهات بود و اگر این اشتباهات نبود ما در رده پانزدهم رنکینگ نبودیم. این به این معنا نیست که والیبال ایران سقوط کرده است.

سرپرست فدراسیون والیبال عنوان کرد: پشتوانه‌سازی قابل توجهی در والیبال ایران شکل گرفته است. ولاسکو گفت ویژگی والیبال ایران، پشتوانه‌سازی خوب برای آن است. مردم امیدوارانه به والیبال نگاه کنند چون والیبال به روزهای طلایی خود باز خواهد گشت.

مرادی در خصوص مهم‌ترین اولویت‌ها در فدراسیون والیبال اظهار داشت: اولویت ما در فدراسیون والیبال انتخاب سرمربی برای تیم ملی است. کارشناسان اعتقاد دارند با توجه به تیم ملی شرایط سختی در کسب سهمیه المپیک دارد اما باید از کمترین شانس ممکن استفاده کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/222970

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب