اختصاصی: احتمالات حوالی نیمکت آبی‌ها/ سرمربی استقلال این هفته مشخص می‌شود؟

اختصاصی: احتمالات حوالی نیمکت آبی‌ها/ سرمربی استقلال این هفته مشخص می‌شود؟
بعد از جشن قهرمانی در لیگ برتر استقلالی‌ها با خداحافظی ناگهانی سرمربی این تیم مواجه شدند و تا به امروز جانشین او معرفی نشده است.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، جدایی فرهاد مجیدی از استقلال یکی از بعیدترین احتمالات استقلالی‌ها در پایان فصل بود اما این سرمربی جوان تنها ۷۲ ساعت پس از برگزاری جشن قهرمانی لیگ بیست و یکم درخواست جدایی خود را به صورت رسمی اعلام کرد و در نهایت راهی لیگ امارات شد تا هدایت تیم الاتحاد کلبا را برعهده بگیرد.

جدایی فرهاد مجیدی با توجه به اینکه او قراردادی سه ساله با آبی‌ها داشت تمام اعضای باشگاه از جمله مدیریت را غافلگیر کرد. آنها که آلترناتیوی برای سرمربی قهرمان بدون شکست لیگ نداشتند به همین دلیل تا به امروز گزینه مورد تأیید برای جانشینی او را معرفی نکرده‌اند.

از زمان موافقت هیئت مدیره باشگاه با درخواست جدایی مجیدی، آنها طی دو اطلاعیه به هواداران خود اعلام کرده‌اند که مذاکرات با گزینه‌های مدنظر در سکوت خبری دنبال می‌شود و نگرانی از این بابت نداشته باشند اما مطابق معمول شایعات در بازار نقل و انتقالات یکی از سرگرمی‌ها اهالی فوتبال است.

درحالیکه مشخص شد باشگاه ابتدا به سراغ گزینه‌های ایرانی رفته، جواد نکونام در صدر این لیست قرار داشت. او در هفته اخیر اعلام کرد که به دلیل پایبندی به قراردادش با فولاد خوزستان این پیشنهاد را نمی‌پذیرد و سپس نام رضا عنایتی به عنوان گزینه ایرانی مطرح شد. برخلاف نکونام، اکثر هواداران استقلال با این انتخاب مخالفت کردند و از این رو بعید به نظر می‌رسد که مدیریت برخلاف خواسته هواداران عمل کند.

نام‌های متفاوت خارجی هم تا به امروز حوالی نیمکت استقلال مطرح شد و شایعات تنها مربوط به گزینه‌های ایرانی نیست. آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق آبی‌ها یکی از گزینه‌هایی است که بلافاصله پس از جدایی مجیدی نامش روی نیمکت سایه انداخت اما او هرگونه مذاکره با این باشگاه را رد کرد اما تمایل خود برای بازگشت را رد نکرد.

اکنون مشخص شده که مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه و شخص اول مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید به خارج از کشور سفر کرده است تا گزینه‌های خارجی مدنظر را ملاقات کرده و مذاکرات را پیش ببرد تا به زودی سرمربی جدید را معرفی کرده و برنامه‌های نقل و انتقالاتی و اردوهای پیش فصل از دست نرود.

در همین راستا گفته می‌شود که تلاش باشگاه استقلال بر این بوده که تا نهایتا آخر هفته جاری سرمربی جدید را معرفی کنند تا نگرانی طرفداران را برطرف کرده و در عین حال انتخاب معقولی برای تکرار موفقیت در لیگ برتر داشته باشند. باید منتظر ماند و دید در نهایت کدام سرمربی از بین گزینه‌های ایرانی و خارجی پیشنهاد قهرمان ایران را خواهد پذیرفت.

خبرنگار: امیرحسن غفاری

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/229

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب