آغاز واریز سود سهام عدالت از بامداد

آغاز واریز سود سهام عدالت از بامداد
براساس اعلام مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه؛ بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان سود از امروز «پنجشنبه» به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود.

به گزارش نجوا خبر، روز گذشته احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، اعلام کرد که از روز پنجشنه، امروز، سود سهام عدالت واریز می‌شود. براساس اعلام مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه؛ بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان سود از امروز «پنجشنبه» به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود.

محمد باغستانی اظهار داشت: سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ به بیش از ۴۳ میلیون سهامدار از فردا آغاز خواهد شد.

وی افزود: سهامدارانی که در سبد سهام خود مبلغ ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند، به ترتیب ۶۲۶، ۶۸۱ و ۷۳۶ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اظهار داشت: سهامدارانی که سبد سهام یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۳۸۵ تومان سود به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم مشمولان سهام عدالت سود در این مرحله واریز خواهد شد، افزود: بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبه‌رو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان Sejam.ir در فرایند دریافت سود در دوره های بعدی قرار گیرند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243072

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب