«پیر پسر» با لیلا حاتمی و حامد بهداد در جشنواره رتردام

«پیر پسر» با لیلا حاتمی و حامد بهداد در جشنواره رتردام
با اعلام جشنواره رتردام سینمایی «پیرپسر» با حضور لیلا حاتمی و حامد بهداد در این جشنواره حضور دارند.

به گزارش نجواخبر، جشنواره رتردام فیلم‌های حاضر در دوره ۵۳ خود را معرفی کرد که در بخش مسابقه پرده بزرگ فیلم «پیرپسر» از ایران به کارگردانی اکتای براهنی با بازی لیلا حاتمی و حامد بهداد حضور دارد.

در این بخش که مربوط به آثار استعدادهای شناخته‌شده است، ١٢ فیلم از قزاقستان، جمهوری دومینیکن، فنلاند، ایتالیا، برزیل، دانمارک، ایسلند، نروژ، آلمان، سوئیس، لبنان، هند، کامبوج، پرتغال و اندونزی شرکت دارند که برخی از آنها محصول مشترک هستند.

فیلم‌های «گرگ‌های جلگه‌های وسیع بی‌درخت» به کارگردانی عادیل‌خان یرژانوف، «ایر؛ فقط نفس بکش» به کارگردانی لتیسیا تونوس پانیاگوآ، «کودکان جنگ و صلح» به کارگردانی ویله سوهونون، «اطمینان» به کارگردانی دانیله لوکتی، «ابدی» به کارگردانی آلا سلیم، «دندان‌های شیری» به کارگردانی سوفیا بوش، «پرتره یک شرقی خاص» به کارگردانی مارسلو گومز، «هفت دریا هفت تپه» به کارگردانی رام، «آپارتمان» به کارگردانی اینرسه‌ثیثپ نت و سوکیو چی، «بدترین مردِ لندن» به کارگردانی رودریگو ریس و «یوهانا» به کارگردانی رابی ارتنتو با «پسرپسر» در این بخش رقابت می‌کنند.

براهنی شش سال از پس از نخستین فیلمش، «پل خواب»، این فیلم را به قلم خودش و با تهیه‌کنندگی بابک حمیدیان و سرمایه‌گذاری ارسلان ساخت. جزئیاتی از داستان این فیلم درز پیدا نکرده است.

علاوه بر حاتمی و بهداد، حسن پورشیرازی، محمدرضا داودنژاد، رضا رویگری، محمد ولی‌زادگان و فهیمه رحیم‌نیا سایر هنرپیشگان دومین فیلم براهنی هستند.

این جشنواره از ۲۵ ژانویه تا چهارم فوریه (پنجم بهمن تا ۱۵ بهمن) در شهر روتردام در کشور هلند برگزار خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243194

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب