عاملان تیراندازی در سراوان دستگیر شدند

عاملان تیراندازی در سراوان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به وقوع چند مورد تیراندازی در شهرستان گفت: با تلاش مأموران دو نفر از عاملان اصلی این تیراندازی‌ها شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نجواخبر، سرهنگ احمد آذرکیش اظهار داشت: در پی گزارش دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع دو فقره تیراندازی منجر به رعب و وحشت در سطح محلات شهرستان سراوان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.


افزود: مأموران انتظامی با انجام کارهای تخصصی و اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ نفر از عوامل اصلی این تیراندازی‌ها شده و آنان را در دو عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند. متهمان دستگیر شده دارای سوء سابقه‌های متعددی در سطح شهرستان بودند، متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند و در صورت وجود اختلاف با دیگران اختلاف موجود را تنها از طرق قانونی برطرف کنند و از هر گونه تسویه حساب شخصی خودداری کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243311

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب