بانک ایران زمین در مسیر بانکداری هوشمند

بانک ایران زمین در مسیر بانکداری هوشمند
به گفته کارشناسان ، بانکداری هوشمند زیر چتر بانکداری دیجیتال محقق خواهد شد ، بانک ایران زمین با 98 درصد تراکنش درخارج از شعبه بر اساس آخرین آما رها ، نشان از رضایت مشتریان از سرویس های دیجیتالی بانک دارد وهمین امر تاییدی برموفقیت این بانک در اجرای بانکداری دیجیتال است.

ارتقاء زیرساخت های بانکداری دیجیتال را یکی از برنامه های اجرایی حوزه فناوری اطلاعات بانک ایران زمین است.بانک ایران زمین، یکی از بنگاه های اقتصادی است که در سال های اخیر در زمینه تجربه مشتری اقدامات فراوانی را انجام داده است.و تا کنون توانسته خدمات منحصر به فرد و خاصی را برای هر یک از مشتریان طراحی و ارائه نماید.

بر اساس گزارشات، استارت یانکداری دیجیتال اولین باردراواخرسال 99 در بانک ایران زمین زده شد و براساس برنامه منظم خود پیش رفت.به طوری که مدیرعامل بانک ایران زمین، درراستای توسعه بانکداری دیجیتال ورسیدن به این هدف مهم، از نماینده کانون بانک‌ها، مؤسسات اعتباری خصوصی و معاونین فناوری اطلاعات بانک هادعوت کرد تا برای بالا بردن کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان با یکدیگر به تعامل بپردازند . چرا که، به خوبی می‌دانست، افزایش تعامل میان بانک‌ها علاوه بر تبادل و همفکری درطراحی سرویس های جدید بانکی، باعث ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بانک‌ها و نهایتاً کسب تجربه مطلوب از سوی آنان منجر خواهد شد.

به گفته پورسعید، حوزه فناوری اطلاعات حوزه‌ای بسیار حساس و پراهمیت در نظام بانکی است که با رشد فعالیت های مالی در فضای برخط و حضور انواع کسب و کارها در این بخش، مراودات مالی سنتی جای خود را به اقتصاد دیجیتالی داده است و این تغییر بزرگ، مستلزم وجود متخصصان خبره در بخش فناوری و IT است

همچنین رشد ۶۸ درصدی تراکنش‌های بانکی، که رکورد بی سابقه بانک ایران زمین دردر خرداد سالجاری گزارش شد، نشان از روند توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال در این بانک رانشان می‌دهد .

به اعتقاد پورسعید، رشد چشمگیر تراکنش های بانکی، ادامه تحقق چشم انداز بانک همان رسیدن به بانک تمام دیجیتال است،

وی، بانکداری دیجیتال یکی زیرساخت‌های اصلی در بانک می‌داند و یاد آور می‌شودکه با ایجاد اکوسیستم متفاوت برای هر مشتری، محیط و فضایی امن همچون یک خانه با تمام لوازم برای یک زندگی مرفه را در اختیار کاربر قرار داده تا بتواند هر سرویسی که نیاز دارد را دریافت نماید.

حال با فراهم شدن بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین به جرات می‌توان گفت که این بانک خود را برای ورود به بانکداری هوشمند آماده کرده است

به طوری که دررونمایی از وب سایت جدید بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیرامور روابط عمومی بانک ایران زمین نیز با واقف بودن به اینکه ادامه بانکداری دیجیتال بانکداری هوشمند است یاد آور شد : سیستم بانکی کشور در حال گذار از بانکداری دیجیتال به سمت بانکداری هوشمند است.

وی، همچنین از اتصال وبلاگ و بات های هوش مصنوعی و نیز شخصی سازی خدمات وبسایت در آینده نزدیک خبر داده است.

حال، با توجه به ایجاد زیرساخت های جدید درحوزه بانکداری دیجیتال که مدیر عامل بانک ایران زمین نوید داده است وتلاش های این بانک در جهت توسعه ارائه خدمات شخصی سازی شده برای مشتریان درراستای ایجاد تجربه دیجیتال مطلوب برای مشتریان، شاهد تحولات بزرگتربرای عبوراز بانکداری دیجیتتال به سمت بانکداری هوشمند باشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243934

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب