سوم و چهارم بهمن ماه امسال و با حضور اهالی صنعت فولاد کشور؛

سومین کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان برگزار می‌شود

سومین کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان برگزار می‌شود
با حضور مدیران، کارشناسان و صاحب‌نظران صنعت فولاد کشور، سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان به مدت دو روز و طی روزهای سوم و چهارم بهمن ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش نجواخبر، به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، پس از برگزاری دو دوره موفقیت‌آمیز کنفرانس فولادسازی در سال‌های 1398 و 1400، سومین کنفرانس نیز از سوی شرکت فولاد هرمزگان از سوی فولاد هرمزگان برنامه‌ریزی شد و خوشبختانه با استقبال بسیار پرشور از سوی شرکت‌های بزرگ فولادی، دانشگاهیان، شرکت‌های دانش‌بنیان، صاحب‌نظران و کارشناسان صنعت فولاد کشور و حتی بین‌المللی مواجه شد.

موضوعات مطرح شده در این کنفرانس عبارتند از: فرایندهای کوره قوس الکتریکی، فرایندهای متالورژی ثانویه، ریخته‌گری و انجماد محصولات ریخته‌گری مداوم، بازیافت حرارت، افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی فرایندهای فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، شبیه‌سازی و کنترل فرایندها، انقلاب صنعتی چهارم، تکنولوژی‌های نوظهور در فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و در نهایت محیط زیست و پایداری.

از ابتدای فراخوان تا پایان مهلت ارسال مقالات، بیش از یکصد مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که 68 مقاله واجد شرایط بودند و پذیرش شد. از این تعداد، 20 مقاله برای ارائه حضوری در کارگاه‌ها پذیرش شدند. همچنین 20 مقاله به صورت پوستر در کنفرانس ارائه خواهند شد و مابقی نیز در کتابچه کنفرانس منتشر می‌شوند. بیش از یکصد نفر مقالات خود را به کنفرانس ارائه دادند.

تاکنون بیش از 500 نفر برای حضور در سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان ثبت نام شدند که این موضوع حاکی از استقبال بسیار خوب و قابل توجه از یک کنفرانس تخصصی در صنعت فولاد است و نشان می‌دهد اهالی این صنعت به دنبال تداوم و برگزاری چنین کنفرانس‌هایی جهت ارائه دستاوردها و یافته‌های خود هستند.

سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان سوم و چهارم بهمن ماه با حضور مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فولادی، کارشناسان فولادی سراسر کشور، دانشگاهیان، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتگران سراسر کشور در فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243941

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب