به‌کارگیری آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در فولاد هرمزگان

به‌کارگیری آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در فولاد هرمزگان
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اعلام اینکه این شرکت سال گذشته را با ثبت ۳۶ رکورد به پایان رساند و میزان تولیدات آن از ظرفیت اسمی عبور کرد، گفت: امسال نیز تاکنون تلاشگران فولاد هرمزگان موفق به ثبت ۲۸ رکورد شده‌اند.

به گزارش نجواخبر، عطاالله معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان در سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم اظهار داشت: فولاد هرمزگان سال گذشته را با ثبت ۳۶ رکورد به پایان رساند و تولید این شرکت از ظرفیت اسمی عبور کرد. امسال نیز تاکنون تلاشگران فولاد هرمزگان موفق به ثبت ۲۸ رکورد شده‌اند که همه این رکوردشکنی‌ها در سخت‌ترین شرایط کشور یعنی محدودیت‌های برق در تابستان و محدودیت‌های گاز در زمستان حاصل شده است.

بنابر این گزارش، هدف کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، کسب دانش و بهره‌برداری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا است و دوره‌های پیشین این کنفرانس نتایج بسیار مثبتی برای فولاد هرمزگان و صنعت فولاد کشور داشته است.

فولاد هرمزگان بهینه‌سازی مصرف انرژی از طریق آخرین تکنولوژی‌های دنیا را در پروژه‌های خود نظیر دو مگامدول آهن اسفنجی با ظرفیت هر کدام یک میلیون و ۷۶۰ هزار تن را عملیاتی می‌کند و قصد دارد اولین فولادساز ایران باشد که به سمت تولید فولاد سبز حرکت می‌کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243952

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب