وزیر بهداشت اعلام کرد؛

لیستی از خدمات درمانی رایگان برای مادران باردار

لیستی از خدمات درمانی رایگان برای مادران باردار
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ۹۹ خدمت حوزه سلامت برای مادران باردار به صورت رایگان اجرا می‌شود، در عین حال درباره خدمات رایگان سلامت برای کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی توضیح داد.

به گزارش نجواخبر، دکتر بهرام عین‌الهی در آیین افتتاحیه «بیست‌وهشتمین اجلاس کشورهای گروه پنج» که با موضوع سلامت زنان و خانواده صبح امروز، سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: وزارت بهداشت در نظر دارد که برنامه‌ای در ارتباط با جمعیت در کشور اجرا کند.

وی با بیان اینکه ۹۹ خدمت حوزه سلامت برای مادران باردار به صورت رایگان اجرا می‌شود، گفت: این خدمات با هدف حفظ سلامت مادران و ترویج زندگی سالم و ازدواج به هنگام و فرزندآوری متعدد است و در این راستا نیز پوشش بیمه‌ای درمان ناباروری جزو خدماتی است که اجرا شده است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه برنامه سلامت خانواده را در کشور اجرا کرده‌ایم، افزود: با توجه به اینکه سلامت خانواده از اهمیت فراوانی برخوردار است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به اجرای برنامه سلامت خانواده اقدام کرده است.

عین‌الهی با بیان اینکه ارائه خدمات سلامت رایگان محدود به زنان نمی‌شود، تصریح کرد: به تازگی، برنامه‌ای در وزارت بهداشت اجرا شده است که بر مبنای آن کودکان زیر ۷ سال خدمات سلامت را در مراکز دولتی و بیمارستان‌های دانشکاه‌های علوم‌پزشکی به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244460

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب