استقلال و میلاد فخر‌الدینی امشب مذاکره می‌کنند

استقلال و میلاد فخر‌الدینی امشب مذاکره می‌کنند
باشگاه استقلال و میلاد فخرالدینی امشب پای میز مذاکره خواهند نشست.

به گزارش نجواخبر، پس از فسخ قرارداد میلاد فخرالدینی با آلومینیوم اراک، بحث و گمانه زنی پیرامون انتخاب تیم آینده این بازیکن افزایش یافته است. کاپیتان ایرالکو امشب در تهران حضور دارد و قرار است که با تیم های خواهانش پای میز مذاکره بنشیند تا مقصد جدیدش را مشخص کند.

استقلال یکی از تیمهایی است که به دنبال عقد قرارداد با فخرالدینی بوده و تمایل دارد تا این بازیکن را جذب کند. جواد نکونام از چند روز پیش به مدیران باشگاه اعلام کرده بود که خواستار جذب مدافع راست ایرالکو است که همین تمایل نکونام، یکی از چند عاملی بود که میلاد تصمیم گرفت تا به همکاری خود با اراکی‌ها پایان دهد.

این بازیکن پس از پرداخت مبلغی به آلومینیوم، قراردادش را با این تیم فسخ کرد و قرار است امشب برای پیوستن به استقلال، با مدیران این باشگاه جلسه‌ای را برگزار کند. دیداری که ممکن است همین امشب منجر به توافق طرفین شده و یا حتی احتمال دارد منجر به تغییر مسیر ورزشی فخرالدینی شود.

در حال حاضر، نساجی یکی از تیمهایی است که تمایل دارد تا فخر الدینی را به خدمت بگیرد اما مصدومیت کوین یامگا و دوری طولانی مدت او از میادین سبب شده تا نکونام دست روی یک بازیکن باتجربه بگذارد که هم توانایی بازی در دفاع راست را دارد و هم می‌تواند به عنوان یک وینگ بک راست به میدان برود.

فخرالدینی که در نیم فصل نخست یکی از مهره های خوب در ترکیب آلومینیوم بود، شب سرنوشت سازی را سپری خواهد کرد. باید دید که جلسه او با استقلالی‌ها چگونه پیش می‌رود و اگر طرفین به توافق نرسند آنگاه ممکن است شاهد یک انتقال غیرمنتظره به تیم دیگری بجز استقلال و نساجی باشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244480

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب